• Rosen 76

AVA klinik i Riga

Usch, bara gråter! Har inte fått svar från Riga än och inte heller hcg svaret... Hur fan kan det ta så länge för ett hcg svar?!

Blödningen var rosa/ orange men väldigt kraftig innan idag, har nu mattats av men har ont i magen som mensvärk... Blä för detta!!

• Rosen 76

Tack för era fina ord!

Nej jag tog inte werlabs men det ska jag definitivt ta nästa gång!!!

• Rosen 76

Fick svar på onsdagens hcg idag, 6139

Det säger klart inte mycket när jag inte tagit det andra än så jag ser sänkning/ höjning...

Jag har fortfarande rosa/ brun blödning... Riga säger fortsätt med medicin samt extra Vitamin C 1 gr per dag...

Nervvraket har talat...

• Rosen 76

Bil bara säga till er dom ska göra Hysto i Riga nu, jag har samma erfarenhet som Jennie. Snabbt, smidigt och lätt! Då var jag på gamla AvaClinic.

Jag fick ingen antibiotika men blödde heller inte alls efter... Bara lite...

Lycka till med er Hysto

Här går jag i väntans tider... Fick jag tidigt MF i torsdags? Var det bara en nidblödning? Tog nytt hcg i fredags som jag väntar svar på måndag/ tisdag... Argh%$^#... Nervös!!!

• Rosen 76

16/9 - hcg 6139

18-19/9 blödning

19/9 - hcg 14129

Känns positivt eller hur?

Nästa steg är nu VUL den 7 okt... Åh herregud!! Mitt hjärta klarar inte detta...

Lycka till nu alla!!!!!!

• Rosen 76

Beklagar ditt minus Swede!

Jag hade tagit det där lånet för Hysto och sedan gjort FER med 2 embryon. Få hade jag känt att jag gjort allt för att säkerställa att det inte är något som sitter i vägen. Lånet i sig är ju mindre än ytterligare en ÄD om ett FER inte funkar utan Hysto.

MEN, beslutet kan bara du/ni ta!!

• Rosen 76

Efter 7 år, 13 ivf och 2 ÄD blev ju jag äntligen gravid i aug och det fortgår som det ska (peppar, peppar...)!!

Är nu i vecka 21 och mår ok! Mitt illamående kom på eftermiddagarna och kvällarna men jag spydde aldrig. Försvann lite från vecka 17 men har nu återkommit i form av lindrig halsbränna Värt varenda liten åkomma

Känns helt fantastiskt att vara gravid, äntligen, även om det även känns overkligt! Det var inte förrän efter RUL som både jag och sambon fattade att det är sant (även om mycket fortfarande kan hända) Har börjat känns rörelser också nu från vår lilla flicka <3 Så efter Hyston i Riga i juli, med extra medicin i Trombyl och Prednisonol samt TROTS en slemhinna på 6,3 mm blev jag äntligen gravid! Hoppas det inger lite hopp i alla försök och frustation! Hoppas hoppas hoppas nu att allt går bra fram till 17 maj då det är dags!!! Kram på alla kämpars och god fortsättning och ett lyckosamt 2015!!!

• Rosen 76

Hej alla kämpare!
    Tyvärr är jag tillbaka i tråden igen efter att ha förlorat vår prinsessa efter flertalet fel under förlossningen...
    Att vara änglamamma är tufft!! Otroligt tufft men ett syskon ska det bli!!!!

Nytt ÄD ska göras så snart min cykel kommer igång igen. Det blir på samma klinik som tidigare dvs. AvaClinic i Riga.

Jag kommer att köra samma upplägg som när jag blev gravid:
    Prednisonol och Trombyl
    Akupunktur före och efter återföring
    Assisted Hatching
    Embryo Glue
    Nu vet man ju klart inte om det var detta som gjorde mig gravid men det är klart att man tror!!!

Svar på tråden AVA klinik i Riga