• Rosen 76

AVA klinik i Riga

Jag mailade och fråga Riga men det var iallafall inte Progynon som gjorde smärtan, kanske nedregleringssprutan eller som du skriver Beccalie, blindtarmen...??!!

Jag tog 2 alvedon och smärtan försvann på ca 20 minuter och har varit bra sedan dess... Spänner lite i magen idag men annars inget!
    Vi får se helt enkelt om det kommer tillbaka. Blev bara aningen rädd där halv 5 på morgonen...

• Rosen 76

Tack Redan! Har min 8:e dag idag med Progynon och första VUL på torsdag. Prel Riga 13-17 juni

En fråga till (sorry för alla frågor)
    Pollenmedicin typ Clarityn... Gör det något negativt med medicineringen inför ÄD??

• Rosen 76

Stort lycka till Redan47, håller tummarna!!

Varit på första VUL idag och hade en slemhinna på 4 mm. Lite lite kanske?!
    Har prel ET den 16:e och har mailat Riga för vidare info och ev. ändring av medicinering. Tar 6mg Progynon idag.

Fatta att CuraÖresund i Malmö tog 1200kr för ett VUL som tog 5 minuter... Ingen dålig timpeng!! Galet!!
    Man kanske kan kolla med en "vanlig" gyn som kan kolla slemhinnan gratis??

• Rosen 76

Fick precis svar från Riga! Öka till 8 mg Progynon per dag ( 2 tabletter på morgon och 2 kväll ) Tjohoo, nu kör vi!!

• Rosen 76

Om man ska självmedicinera med Trombyl... När startar man då och hur mycket tar man?

• Rosen 76

Har ni gjort 2 UL hemma innan transfer?
    Jag har bara gjort ett och Riga säger nu att det räcker att vi gör det på kliniken transferdag men vad tycker ni? Ska jag fixa ett UL till innan jag åker?
    Hade 4 mm första UL och har höjt Progynon från 6 till 8 mg sedan fredags!

• Rosen 76

Resan bokad!! (DYRA flygbiljetter, hua mig..)
    Åker på fredag då sambon lämnar prov, och sedan återföring på måndag eftermiddag!
    Fortsätter med Progynon och börjar med Lutinus 2st. 3 ggr om dagen from fredag!!

• Rosen 76

Grattis Redan!!! Såå galet kul med plus!!!

Rigatrip avklarad!
    Av 7 ägg blev det till sist 5 embryon med otroligt bra och snabb tillväxt. Fick tillbaka ett 13cells och ett 14cells samt tre 12cells till frys.
    Känns super, dock aningen orolig då min slemhinna endast var 6.1 mm... Lite liten enligt både mig och doktor! ( om det blir en nästa gång så vill han göra hysto på mig)
    Fick ta massa blodprover för att se hur mina värden ser ut för ev. tilläggsmediciner! Fortsätter med Progynon och Lutinus och hoppas på det bästa!!! Hcg test den 27 juni!!!

Åh, håll nu tummarna för dessa guldägg och att min jävla slemhinna inte sätter käppar i hjulet!!

Svar på tråden AVA klinik i Riga