AVA klinik i Riga
Zaq1234, jag har inte fått min behandlingsplan ännu men tror det blir runt den 6 juni ð???
Själv då?
Zaq1234, jag har inte fått min behandlingsplan ännu men tror det blir runt den 6 juni ð???
Själv då?
Åh, äntligen fick jag min behandlingsplan
P-piller till den 16 maj, procren den 17:e och sedan Progynon från den 26:e ung... Prel Riga resa runt 13-16 juni! YEH!!
Längtar!!!
En fråga!
Vad händer om donatorn inte får några dugliga ägg eller om befruktningen inte går som den ska? Betalar man ändå fullt pris? Någon som vet eller varit med om detta?
Ok tack! Har inte ens skrivit på något kontrakt!? Kanske kommer senare.
Jag går på gamla Riga ;AvaClinic och det var det första jag fick svar på just donatorn. Min ET är ca 16 juni.... LÄNGTAR!!!!
Grattis Fire!!
En fråga, någon som fått ordination på p-piller innan Precren och som fått bruna spottings under p-piller intaget?? Är på dag 15 idag av p-piller ( med bruna spottings ) och ska ta Procren sprutan på lördag 17 maj!! Orolig att något gått galet... Sen har jag ju inte ätit p-piller på 7 år heller... Äter ju detta bara för att synka mig med donatorn....
Hej igen
Fick svar direkt av Riga (en söndag, imponerad!!!)
Inga problem med spottings... Puh!!!
Det är säkert olika med Progynon schema... Jag har fått följande:
Progynon 2mg, 3ggr per. dag från 26 maj
Planerad ET ca 16 juni
Frk Röd, detta är min första ÄD så har tyvärr inget annat att jämföra med... Men det här med upptrappning tycker jag låter sunt. Att korrigera lite efter hur kroppen reagerar.
Åh! Vad jag längtar nu!!!