Frazze skrev 2015-07-09 10:35:07 följande:
Hej alla ni som har problem med sköldkörtwln och högt tsh. Kom på att en kompis till mig tipsade om en diet som tydligen är mycket bra för detta. Dieten är något som en kvinna kommit på själv. Hon heter Eva Renner och hon var väldigt sjuk och mådde jätte dåligt när hon fick sin diagnos. Hon började med medicin typ Levaxin och blev väl aningen bättre. Men sen en dag så bestämde hon sig för att ändra sitt liv och sin kost. Läkarna sa att hon aldrig skulle bli fri från sina mediciner, men idag har hon varit medicinfri sen 2009. Jag säger inte att ni kanske har såna jätte problem som hon! Men i kombination med Levaxin och denna dieten så kanske det går att sänka ert tsh på kortare tid. Hon utesluter allt socker alla sädeslag och potatis/ris/pasta, majs ni får googla henne! Kostar tydligen 120:- att köpa hennes häfte, men det kan vara värt det. Lycka till!
Intressant! Allt gott ska bort med andra ord
Håller faktiskt på med detta just nu för att få bort mina tradiga graviditetskilon. Ny kost och träning för att hålla igång! Extra trist att ha kilon över när man inte ens fick bebis med sig hem!
Levaxin recept på väg från Riga och hoppas jag kan starta imorgon alt. Lördag.
Kram på er alla kämpare!!!!!