AVA klinik i Riga
Tistel skrev 2011-05-25 16:36:57 följande:
Mrs Celan, önskar att min slemhinna var så tjock... har ätit Progynon sedan 10/5 och min slemhinna stannade tyvärr på 6 mm (varit så sedan 19/5).
Fick besked från AVA idag att börja med Trombyl.... någon annan som har upplevt liknande och fått den att växa till sig?
MrsCelan vi går väldigt i samma fotspår, *ler* började med Progynon på samma dag och är planerade på samma dag. Tanken på att vi skulle dela donator hade inte slagit mig. Bara det blir ett litet knyte till oss, så kan resterande för hoppningsvis göra ett annat par lyckliga. OM det blir embryon som klarar sig efter att vi lyckats få ett litet mirakel, så kommer dessa att skänkas till ett annat par som kan göra dem lika lyckliga.
Solskenskramar till alla som vandrar på samma väg!
Vad roligt att vi följs åt! Förutom det där med slemhinnan förstås. Är trombylet för att den ska växa?
BollanB skrev 2011-05-25 18:27:56 följande:
Åh, så man kan välja det själv? Frågan har liksom aldrig varit uppe till diskussion när vi varit på AVA.
Om det inte tar sig denna gången så kan det ju vara en möjlighet för ett ev nästa försök...är på ruvardag 8 och har i princip inga symptom
Siv77 skrev 2011-05-24 21:45:45 följande:
Jag tror att man måste se till sin situation o välja utifrån det som känns mest rätt. Vi bodde på Hotel Gutenberg inne i gamla stan o det var helt ok. Efter två nätter åkte vi ut till kusten o Jurmala där vi bodde på Batic beach spa hotel. Där var det lyxigt :) Det var verkligen skönt att unna sig lite massagebehandlingar innan insättning för en rimlig peng. Vi vet ju alla hur mycket ens hårt sparade pengar är värda... Det hotellet kan jag rekomendera trots att en del i personalen var lite snorkiga iband.
Första besöket i Riga bodde vi på Domina Inn, det är helt okej Mrs Celan. Finns en bra italiensk restaurang i entréplan. Andra vändan tog vi tre nätter på Spa hotell i Jurmala. Väl värt att komma ut från stan när man tycker att man sett Riga. Snorkigheten du upplevde Siv77 känner jag igen, tror att det beror på att en del är fortfarande präglade av Sovjettiden och inte riktigt greppat det där med service.
Vad skönt att vårt hotell är okey, man blir lite orolig när det är så många dagar. Har ni några bra tips vad man kan hitta på?
Nu har vi fått ett annat problem, Stockholm marathon drar i gång på lördag och halva sthlm är avstängt. Så det går varken att åka tåg eller bil. Jag har ingen aning om hur vi ska ta oss till båten. Inte nog med vulkaner, nu är det trafikstockning oxå