• MrsCecilia

AVA klinik i Riga

Vi har varit på vårt första besök förra veckan och det var över all förväntan. De var väldigt proffsiga och supertrevliga. Jag är så himla glad att vi åkte dit och träffade dem.

Men tyvärr måste vi skjuta upp det någon månad eftersom hon hittade 2 stora cystor som förmodligen måste opereras bort. Alternativt medicinera, men då fick vi sämre chanser. Det är över två månaders väntetid på operation och så ska man ju pigga på sig efter det oxå.

Jag blev SÅ himla ledsen, när det kändes som vi var så nära, så rycktes mattan  under oss bort. 

• MrsCecilia
    leia83 skrev 2011-02-06 10:24:48 följande:
    Ush vad jobbigt för er, jag vet hur det känns att ständigt bli besviken. Vad är det för typ av cystor? Det räcker inte att punktera dom?
    Det är endometrioscystor, tydligen är de för stora för punktion. 

Hoppas det går väl för dig, när är det testdag? 
  • MrsCecilia

LinaEm. Jag håller med, det tog bara 45 minuter att resa över och det var värt att få träffa dem första gången!

• MrsCecilia

Lina Em: Vi har oxå väntat i ett antal dagar, jag tänker att det kanske inte är så konstigt. Vi är många som står i kö och väntar på donatorer. 

Hinos: Stort lycka till! 

• MrsCecilia

Hjärtligt Välkommen IVF dagar! 

Jag tror du kommer gilla Riga lika mkt som hos andra!

Glad 

• MrsCecilia

Lägger oxå in mig

Inväntar start: 

På gång:
    Hösttjej ET 29 nov
    Ungkvinna FET troligen 23 dec
    LinaEm ET mitten av april
    IVFdagar prel ET 18/4
    MrsCelan prel ET 2/5
    Ruvare:
    Hinos syskonförsök

Gravid:
    Akkie77 DET 4/10 Testa +14/10  
    Tea75 FET 10/11 + 26/11
    Memeja DET 6 dec +20/12

• MrsCecilia
    mrseightball: Vi var där över dagen första gången. Besöket tog bara några timmar. Man gör alla VUL hos sin gyn hemma och mailar Riga svaret. Sedan reser man dit för själva insättningen och då är det nog lite olika hur alla göra. En del skickar ner maken själv och åker tillbaka efter några dar, andra åker ner tillsammans och stannar 3-5 dagar.
Svar på tråden AVA klinik i Riga