AVA klinik i Riga
Då kan jag passa på och fråga om det billigaste flyget? baltic, skyway..finns det fler?
Då kan jag passa på och fråga om det billigaste flyget? baltic, skyway..finns det fler?
Har blivit kallad till cellprov den 1september. Äter progynon och ska göra FET 13 sept. Är det okey att göra tror ni?
Smugs: Tack för bra tips! Fast jag har fått datum till den13/9 så vågar jag inte boka biljett, det brukar ändras...Fast ju längre man väntar desto dyrare.
Mela: Så trist, du får meddela hur det går för dig! Kram!
Lycka till Mela och Smugs i Riga! Och Juliette i Tjeckien!
Var och gjorde Vul idag och slemhinnan var 11 mm, så nu har jag mailat kliniken och prel är ju den 13:e så jag hoppas jag får OK så jag kan beställa biljetter.
Nu är biljetterna bokade och kliniken har OK allting..Nu blev jag jättenervös Resa alldeles själv och allt.
Smugs: Hoppas det:)
Irma1: Nej, från Arlanda. Det blev 2500 t/r, det var väl överkomligt. Förra veckan fanns dock på skyways för 1000 kr..
Fick nyss en slemmig blödning, mer slem än blod dock. Usch nu blev jag orolig. Vad kan det va? Blir det att ringa Gyn i morgon?
Smugs, omöjligt att få tag i gyn, dessutom är det kaos på jobbet så jag hinner inte ringa.
Grattsi Avahmaria!
Och Lycka till Mela och smugs och Bollan!
Har ringt hur många gyn som helst i sthlm men INGEN kan ta emot mig. Vad ska jag göra?
Läget är akut, meningen är ju att jag ska åka på tisdag och jag måste veta om jag har nån slemhinna eller inte.