• WildaMathilda

AVA klinik i Riga

Äsch, du är inte alls självupptagen! Men tusen tack, så klart!
    Jag hade nog tusan börjat gråta om jag skulle göra mammografi, för som du säger, det är så mycket annat ändå att tänka på och hålla reda på. Och att få tag på någon som vill ställa upp här i Sverige är svårt ibland.
    Men de vill väl vara säkra på just det eftersom det trots allt är en hel del östrogen vi proppar i oss... Men å andra sidan är det ju vi som betalar och våra kroppar så det kanske finns möjlighet att säga att man avstår det (förmodligen genom att skriva på något papper där man försäkrar det)?
    Hoppas att allt går bra för dig!  Solig

• WildaMathilda
    Irma1 skrev 2011-07-12 23:28:34 följande:
    Kom på en sak till.. Om vi skulle odla till Blastocyster o det bara skulle bli 1 som klarar sig.. Får man då betala hälften?? 

Ivfdagar: Du har ju varit i Åbo också.. Vilken klinik tyckte du kändes bäst??  
    Jag tycker bäst om Riga. Det känns som att de varit med om mer olika behandlingar och de lyssnade mer på våra frågor och önskemål. Åbo ville t.ex. inte sätta in 2 embryon, de ville inte heller ge oss blodförtunnande eller kortison som vi bad om. Det kom på tal först efter vårt missfall. Så här i efterhand kändes det som att de mest ville köra på vad de trodde var bäst snarare än att diskutera med oss. För mig är en diskussion med patienten ganska viktig (vi är trots allt deras kunder som betalar massor av pengar...) och det upplevde jag att vi fick hos Riga. Och så var Dr Fodina så positiv att det smittade av sig.

Kram
Svar på tråden AVA klinik i Riga