• WildaMathilda

AVA klinik i Riga

Hejsan,
    Får jag hoppa in i tråden (kan inte fatta att jag inte hittat den tidigare)? Efter misslyckade ET- och FET-försök på AVA i Åbo ska jag och maken göra vårt första ET-försök hos AVA i Riga istället. Anledningen till att vi byter är tips från LinaEm. Och att det inte är någon kö i Riga så klart, hihi! 

Bollan, för mig har det varit samma sak. Slemhinnan är tjockare efter akupunktur. Så någon nytta gör det allt, tror jag också.

Hinos, jag håller tummarna för dig och Humle och Dumle!

• WildaMathilda

Tack Tea! Ja, eftersom AVA i Åbo var bra och alla pratar gott om Riga så känns det tryggt att gå hos dem. Ganska smidigt också om de skulle behöva info om oss så kan de bara ringa sina kollegor i Åbo. Sååå skönt att vara igång igen efter all otur. Kram

• WildaMathilda

Tack Mrs Celan! Glad
    Och tack för omtanke LinaEm. Nu lägger jag in mig själv. Glad

Inväntar start: 

På gång:
    Hösttjej ET 29 nov
    Ungkvinna FET troligen 23 dec
    LinaEm ET mitten av april
    IVFdagar prel ET 18/4

Ruvare:
    Hinos syskonförsök

Gravid:
    Akkie77 DET 4/10 Testa +14/10  
    Tea75 FET 10/11 + 26/11
    Memeja DET 6 dec +20/12

• WildaMathilda

Men fy, vad läskigt det låter!
    Det kan ju verkligen vara vad som helst. Har ni gjort en ordentlig utredning? Jag tänkte att det kanske kunde visa om du skulle vara i för tidigt klimakterie, ha PCOS eller liknande. Det kanske kan förklara vallningarna och det som hände för en vecka sedan?
    (jag kan ju inte hela din historia även om jag läst en del på din profil, utan spekulerar helt fritt nu...hoppas att det är ok)

kram

• WildaMathilda

Ja, at ge upp känns ju inte som något du ska behöva ännu. Jag hoppas verklgien at de komemr på vad det kan vara. Kollar de hypofysen, sköldkörteln och sånt då också? Tänkte på sånt som har med hormoner att göra. Det kan ju påverka blodtrycket t.ex.. Och AMH-värdet är i alla fall en indikation på hur äggproduktionen fungerar (förklimakteriet har lägre nivåer än vanligt). Har de tagit det?

Svar på tråden AVA klinik i Riga