Stora tråden om Gastric bypass (GBP)
Men jag fick låna pappa laptop och får jag bara igång den så sitter jag väl här inne hela natten
Kram på er såälänge!
Jag ska opereras i Tyskland och det är inget flyt-tvång alls innan. Men jag kommer göra det minst två veckor innan, förmodligen tre för att jag vill påbörja min viktminskning så snart som möjligt!
Vet någon varför många sjukhus vill att man kör med Modifast innan? Det blir ju dubbelt så många kcalorier med den än med tex Cambridge..
Ersta då... Doktorn eller en SSK skulle ju ringa mig på förmiddagen, ringde dom?NEJ!
Så när jag kom hem vid 15.00 så kastar jag mig på telefonen, arg som ett bi, och frågar varför i helvete dom inte ringt mig... SSKsa att Jesper är väldigt upptagen, men att hon skulle be honom ringa. Jag bad henne fråga medans jag var kvar i luren, jag var så arg . Han skulle iaf ringa... Jag tänkte att "jaja".
Men... Han är så jävla bra, när man väl får prata med honom.
Han skulle sätta upp mig på en akuttid för en gastroskopi, den ska ske så snabbt som möjligt. Jag skulle inte tveka att komma in, om jag känner att jag behöver.
Jag ska heller INTE underskatta den inre stress jag känner av inför att börja arbetsträna. Den stressen är INTE bra för mitt magsår, det är snarare förödande, det kan nu utvecklas till ett BLÖDANDE magsår, vilket skulle vara förödande .
Så han tyckte inte att jag skulle arbetsträna om jag hade sådan ångest inför det .
Vi lade på, och jag tänkte att jag kanske får en tid för en gastroskopi om en månad eller så, men döm om min förvåning då en SSK ringer upp efter 10 minuter och säger att den ska ske på torsdag.
Började flyta idag och jag är sååååååååååååååååå hungrig. Humöret är skit och jag går omkring och känner en massa matlukt och vill bara stoppa i mig något så jag slutar vara hungrig.