Stora tråden om Gastric bypass (GBP)
jo, jag säger inte allt detta för att jag vill sätta mig på tvären.
jag berättar bara vad dom sagt till mig. :)
Jag är bara inne på dag 2 på flytet och det går väl ganska bra. Jag är hungrig näst intill hela tiden men värst är nog att jag känner mig så svag. Precis som om blodsockret är lite för lågt hela tiden. Fler som haft så? Går det över eller ska det vara såhär hela flytet?
Jag har berättat för alla mina vänner och skriver ju om det i min blogg med. Jag hoppas bara mina vänner är glada för min skull och flera peppar och stöttar mig vilket känns väldigt skönt. Hur som helst skulle de ju märka att halva jag försvann.
Jag tycker inte det är något att skämmas för precis som ens övervikt inte ska vara något att skämmas för
Är för övrigt inne på tredje dagen med flyt och det börjar kännas bättre. Däremot har jag åkt på UVI och ska nu försöka dricka mycket vatten med citron i och äppelcidervinäger. Är den kvar efter helgen ska jag ta ut medicinen läkaren skrev ut. Men känns måttligt kul att ha fått det då det bara gör mig klenare
Hur tusan gör man för att överleva flytet när man redan efter 4 dagar ledsnat på det lilla utbud av smaker som finns. Jag håller på att bli tokig
Någon som provat att stoppa i lite kryddor i modifasten för att få lite annan smak? Funderar på att prova för att inte bli lika less på smakerna