Inlägg från: trollbottom |Visa alla inlägg
  • trollbottom

Stora tråden om Gastric bypass (GBP)

mrs Vilja skrev 2011-01-21 20:33:29 följande:
    Idag har jag berättat för chefen och det gick skitbra. Hon var så förstående! Härligt. Nu vet jag inte bara hur jag ska göra med kollegorna.... det tål att tänkas på.
    Skönt att det gick bra.

Sitter här och inser hur naiv jag är. Jag har inte hållt hemligt att jag sökt hjälp och att jag nu fått beviljat att operera mig och nu datum. Jag har varit öppen hela tiden och förutsatt att människor runt omkring mig är glada för min skull.
    Jag har heller inte fått höra något annat än att de är glada och hade blivit ytterst förvånad om jag fått höra något annat. Men som sagt, inser hur naiv jag är som inte ens tänkt tanken på att folk inte skulle vara glada och stötta mig i mitt beslut.
    Vänd dig inte till ondskan, om du föredrar lycka framför olycka.
  • trollbottom
    zookie skrev 2011-01-22 00:15:50 följande:
    nä fy , jag avbokar på måndag detta går inte...grattis till alla som lyckas men jag ger upp.
    Nej men vad är det som känns så tungt? Svårt? Berätta, du kan inboxa om du vill
  • trollbottom

Jag har fått några byxor av en kompis och ett par var i storlek 48, ett par som mjukare jeans. Trodde inte jag skulle kunna ha dom men det gick. Trodde jag hade 52 eller något sånt, för så mycket har jag ju inte gått ner att jag ska ha bytt storlek. Kul i alla fall

• trollbottom

Jag bor i Umeå men är på väg till Luleå, fast har bott runt om i Sverige. Har man och en son på 3 år samt en gigantohund. Jobbar för tillfället som personlig assistent på natten men hoppas på annat när jag kommer till Luleå. Är utbildad diakon för Missionskyrkan och är beteendevetare inom 3 år hoppas jag. Ja, det är väl jag... typ

• trollbottom
    METAMORPHOSIS skrev 2011-01-23 12:16:31 följande:
    Nu har jag startat en sluten FB-grupp för oss, jag hoppas att jag har gjort rätt, och att ni fått inbjudningar till gruppen .
    Åh, en sån är jag gärna med i. Är förvisso öppen om min operation. Jag mailar dig mitt namn, vill inte ha det utskrivet här öppet
  • trollbottom
    METAMORPHOSIS skrev 2011-01-23 12:54:01 följande:
    Skickade du en vänförfrågan till mig?
    Jepp, det gjorde jag. Insåg att det var enklare
  • trollbottom
    zookie skrev 2011-01-23 18:57:05 följande:
    tack till trollbottom för att du fick mig på rätt spår igen ..
    Skönt att du kom på rätt spår Skrattande bara att du petar på mig om du behöver mer eller bara vill snacka lite skit en stund. Såvida jag är vid datorn då Flört
  • trollbottom

Åh, jag skulle verkligen behöva något att tugga på som river lite i halsen. Är sugen på chips bara av den anledningen men funderar på om man får fuska med en morot. Är det okej att tugga i sig en morot fast man går på flyt?

• trollbottom
    capobranco skrev 2011-01-23 22:49:11 följande:
    Morötter är inte så bra för det är så mycket socker i dem men ta lite gurka eller sallad det sa de på sophiahemmet till mig att jag kunde göra.
    Har ingen gurka eller sallad hemma. Det finns typ bara morötter. En liten bit har fått slinka ner bara för att få rivet i halsen. Så otroligt skönt nu när man är sjuk. Men nu är det stopp
  • trollbottom

Vart har gruppen på FB tagit vägen? Den är borta för mig idag, eller har det blivit en ny grupp?

Svar på tråden Stora tråden om Gastric bypass (GBP)