Stora tråden om Gastric bypass (GBP)
minfamilj: Lycka till nu!!!
Igår var jag och tog prover inför första återbesöket den 22:e, börjar bli nervös, Har läst edel på viktop där läkare har tyckt att man gått ner för lite osv....och jag står nu still igen på vågen, har precis haft mens och då har jag stått still varje gång jag haft den...men hoppas att jag kan lyckats gå ner lite tills i morgon... Hur mycke hade ni andra gått ner innan återbesöket? Inklusive flytet!!
Något jag saknar nu är mjölk, kan verkligen inte drick mjölk längre, har även försökt med laktosfri, men icke, mår fruktansvärt illa efter att ha druckit det....men tur är väl att jag tycker om vatten, för vad skall man dricka annars? vad dricker ni under dagen? Vatten och kaffe var det här
Jo det här med alkohol, jag dricker ytterst sällan, nu är det så att på juldagen varje år brukar vi gå ut!! Jag har inte druckit en droppe på väldigt länge och undrar är det jäkligt dumt av mig att testa först då?? Hur har era kroppar reagerat på alkohol? Känner ni efter 1 öl? Tror visserligen att 1 öl skulle ta väldigt lång tid att få ner då blubblor och jag inte fungerar längre, dricker inte vin...likörer skulle jag inte våga mig på, inte heller drinkar...vad dricker ni och hur mycket tål ni? Tålde innan op? vet att vi alla är olika, och reagerar olika, skall nog tillägga att jag e inte den som dricker mig full i vanliga fall....