Hej hej! Idag ringde en kollega och sa att vi skulle beställa nya kläder till jobbet och vad jag skulle ha för storlek....ja det e ju inte det lättaste, vi e ganska lika i kroppsbyggnaden nu och hon hade provat en L och den satt ganska taight på henne, så tillslut beslöt vi oss för att beställa en large till mig, för visst hade man kunnat ta en Medium och väntat tills man är där, men samtidigt behöver jag nya arbetskläder, då dom andra är ganska stora, dom är i storlek xxl, har en tröja i stolek xl som börjar bli lite stor, men duger gott än så länge, det är ju inte lätt det där med storlekar, men nu måste jag inhandla en ny bh för jag får in en knytnäve i vardera kupa när jag har den på mig...synd att det skall vara så dyrt med kläder, annars hade jag handlat som bara den, men har valt att vänta, skiter i att tröjorna hänger och slänger, men byxor, speciellt jeans som jag hade innan har jag fått slänga då dom hänger ganska gött i rumpan och är skitstora i låren.... något tips på bra byxor när man minskar i vikt? ja förutom leggins?