storkvinnan9901 skrev 2010-12-07 14:41:04 följande:
Hej
tack för svar
jag bor i skåne, jag har stöd av överläkare+husläkare+terpft men ingen rikigt nära för utom dem på internet.
Jag tror som de säger läkarena med mera att detta är det bästa för mig. har ju testat allt.
Mår inte alls bra över min vikt, sen tror hela resan med att lära sig äta mer regelbundet med mera är bara positivt för mig.
tack ännu en gång
Har du gjort din op?
kramar
Nej jag har inte gjort OP ännu, men det börjar närma sig nu 11 januari skall jag OP:as i Lund, så nervositeten smyger sig sakta på nu....
Synd att du bor så långt från mig, det är alltid kul att prata med någon omkring hela resan... Jag har dock en dotter som genomgått operationen för 3 år sedan och som mår alldeles utmärkt i dag, och fått en son efter det. Hon fick en komplikation (som va MYCKET ovanlig) efter OP:n som va jättejobbig, men när jag ställde frågan om hon med facit i handen tyckte att det va värt detta så svarade hom mig -Mamma, med facit i hand så skulle jag gjort om alltihop 3 gånger, för så bra som jag mår nu kan jag inte komma ihåg när jag gjorde sist.... Det va ändå bara 3 månader efter OP och hon va inte helt återställd efter komplikationen. Det va då jag bestämde mig för att få iväg en remiss för OP själv. Och nu är det på G.....
Hoppas att du gör din OP och att du får någon att prata med både innan och efter.
Kram