Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

SD - Främlingsfientlighetens ansikte!

Maxipaxi skrev 2010-05-09 13:58:00 följande:
    Nej, jag vill ju bevara Sverige som suverän stat, så jag stannar här. Jag är svensk nämligen.Vad har ND med SD att göra?Köp en enkelbiljett till Bagdad är du snäll, så blir vi iaf av med en femtekolonnare! Landsförrädare bör avhysas bums!
    Så om man är FÖR demokrati så är man landsförrädare?

Jösses vilken syn du har...

Ser för övrigt att du har fått utmärkta svar av Blavkbird men det verkar ej gå fram...synd.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • I Blackrose I
    BigDaddy skrev 2010-05-10 10:40:26 följande:
    Menar du att vi ska ge efter för ligism, vandalism och andra olagliga element i samhället? Det låter defatistiskt.
    Vandaliseringen i Rosengården ( Malmö ) var inte utförd av "invandrare" men det är inga intressanta nyheter...{#lang_emotions_undecided} 
  • I Blackrose I
    Maxipaxi skrev 2010-05-09 17:32:04 följande:
    Demokrati betyder folkstyre och jag tror knappast att du skulle vilja ha en riktig demokrati.
    Ja, det vill jag också ha en förklaring till. Hur menar du att jag inte vill ha en demokrati? Vad baserar du din uttalande på?
  • I Blackrose I
    Maxipaxi skrev 2010-05-10 11:09:06 följande:
    Finge vi ett reellt folkstyre istf representativ demokrati så skulle vi t.ex. få mycket mycket högre straff för olika brott, väldigt liten invandring och inga homoäktenskap. Majoriteten skulle straffa minoriteter något oerhört.
    Och allt detta har du belägg för hoppas jag?!

Högre straff- FINE

Väldigt liten invandring- FINE

Inga homoäktenskap- Varför? För att dom flesta svenskar är emot homoäktenskap eller?

Straffa minoriteter- Varför? Begår man inte brott så straffas man väl inte eller hur menar du?
  • I Blackrose I
    Maxipaxi skrev 2010-05-10 11:12:25 följande:
    Källa på det?
    Fråga Malmö-bor vet jag.

Alla i Malmö vet att senaste vandaliseringen inte var utfört av invandrare. Att det var en reaktion från en motståndargäng. Nej, det finns inte skrivet nånstans men fråga du dom som bor i Malmö. Har läst det nånstans här på FL också där en som bodde i Malmö skrev det men nu står det stilla så jag kan inte komma på vilken diskussion det var. Har ju varit med i väldigt många SD-diskussioner...
  • I Blackrose I
    Joppis skrev 2010-05-10 11:12:51 följande:
    Det ser lite annorlunda ut i samhället idag än när ND var på tapeten. Eller har du missat det?
    På vilket sätt då? Att man idag har mer tillgång att hjärntvätta folk via Internet vilket man inte hade fattat när ND var aktuellt?
  • I Blackrose I
    Maxipaxi skrev 2010-05-10 11:16:03 följande:
    "Straffa minoriteter"= en metafor. Ja, majoriteten är ju emot homoäktenskap.
    Du ser, Nej jag är inte emot en demokrati så nästa gång du tänker skriva nåt så tänk efter ett par gånger.

Angående homoäktenskap så tror jag inte alls att majoriteten är emot det. Siffror?! Tack.
  • I Blackrose I
    Maxipaxi skrev 2010-05-10 11:18:21 följande:
    Jaså, vet alla malmöbor det. Knappast du.
    Hörru, jag ÄR uppväxt i en liten bondehåla mellan HBG & Malmö så jag känner nog fler malmöbor än vad du gör antar jag.
  • I Blackrose I
    Maxipaxi skrev 2010-05-10 11:24:01 följande:
    Du sprider medvetet en massa lögner. Vore det några andra än rosengårdsborna som orsakade kravallerna så kan du vara säker på att tidningarna skulle ha skrivit om det. Men det har de inte gjort, för att det var ungdomarna därifrån som orsakade dem.
    Vi säger så...
  • I Blackrose I
    Joppis skrev 2010-05-10 11:25:23 följande:
    Ett par 100.000 fler invandrare...och med det fler problem.
    Just det ja, enligt SD är det ju invandrarna som är roten till problematiken här i landet. Ber om ursäkt det hade jag glömt bort...{#lang_emotions_undecided}
Svar på tråden SD - Främlingsfientlighetens ansikte!