SD - Främlingsfientlighetens ansikte!
Med tanke på SDs slogan ( Ge oss Sverige tillbaka ) så vill jag veta sen när irakiska kristna blev svenskar med tanke på SDs senaste samarbete med dessa?!
Med tanke på SDs slogan ( Ge oss Sverige tillbaka ) så vill jag veta sen när irakiska kristna blev svenskar med tanke på SDs senaste samarbete med dessa?!
Plajaderna
Om inte Du eller resten av den svenska folket ser en som en svensk varför ska jag lura mig själv och tro att jag är svensk? Varför ska jag tuta i mina söner att dom ÄR svenskar?! Nej, förstår fortfarande inte.
Menar du att man bara kan känna samhörighet med den svenska samhället om man Är/känner sig som en svensk? Nej, det tycker jag inte. Jag jobbar, betalar skatt och gör mina plikter gentemot staten och den svenska samhället som en medborgare INTE som en Wannabe svensk.
Jag bryr mig inte om afrikaner/Irakier m.m. Jag är iranier och kämpar för min egen grupp etnicitet och dom fleeeeeeesta iranier jag känner och har kännedom om Jobbar och ÄR välutbildade. Du vet utlänningar ÄR inte en homogen klump men det är som att tala till en .........
Vad har du för belägg att minoriteten av utlänningar jobbar?!
Varför skulle inte Sverige ta emot invandrare? Vilka tycker skulle/ska bygga upp Sverige? Om några år så går alla 40-talister i pension. VILKA ska jobba tycker du? Kristna irakier?! Yeah right...
Sen vill jag veta vad du menar med ( NI )?! Förklara gärna.
Glömde skriva detta:
Tror du ALLA utlänningar bor i getton? Du är du bra långt ute i skogen och yrrar...
Vill inte citera då FL har krånglat till det men Blackbird * Tummen upp * för inlägget. Många bra frågor som du nog inte kommer få ett vettig svar till...
Läs om min fråga Joppan. Varför SKULLE inte Sverige ta emot utlänningar? Eller något rättare svenska ( Varför SKULLE Sverige inte ha tagit emot utlänningar? ) Fick lära oss i skolan att Skulle är dåtid SKA är nutid. Förstår du min fråga nu? ;)
Frågan var ställd till Plajaderna och henoms uttalande om utlänningar.
Angående 40-talister så vill ni att svenskar ska ta över 40-talister så får ni se till att kycklingfabrikerna där hemma jobbar för fullt annars blir det knepigt om ni inte tänker klona folk.
Joppan varsegod:
http://www.dn.se/ekonomi/90000-40-talister-gar-i-pension-i-ar-1.342038
" Under de närmaste tio åren ska 1,1 miljoner svenskar bli ålderspensionärer och det beräknas späda på befolkningen över 65 år med 20 procent så att de är 300.000 fler år 2014 än år 2005. "
LÖSNING?!
* Väntar med spänning på ett vettig svar *