Bruden 24: ååååh, gu va ja känner med dig!!! Var i nästan samma sits som dig!! Men jag visste sentidigare att jag hade PCO-S, så jag fick besked om att banta ner mig...började denna karusell i jan.07... jag gjorde det, gick ned 20 kg på 2,5 månad..(som nu har kommit tillbaka, 50%), då sa läkarn att "nu kommer det hela lösa sig, du kommer bli gravid av dig själv nu..) blev jag det?! nej...så ytterligare tid gick, fick pergotime enkel dose, det funkade inte...fick dubbel, det funkade heller inte--provade dubbel dos fyra gånger...vilket inte resulterade i nåt annat än frustration o tåror...nu har vi äntligen kommit fram till IVF!! nu i feb.10, så tre år tog det för oss att komma hit, nåt som egentligen skulle ha tagit ett år...åååh, jag verkligen avskyr min tidigare gyn!!!! Varför kunde jag inte bara ha blivit satt i IVF-kön på en gång?! hmm, hoppas din är bättre, o sätter dig i kön på en gång!!Bättre o va där o sen slippa, än att behöva, o veta att det är 1,5 års väntan(i sthlm i allafall)!
Massor med lycka till!!!!!!!
O ja, mitt första IVF-försök ble avbrutt, inga ägg hade växt tillräckligt...så vi ska börja på nästa sprut-helvete nu i maj/juni tror jag!