Inlägg från: NorrVimpel |Visa alla inlägg
  • NorrVimpel

Kring 10+ nåt och vägen hit var låååång och svår. Fler?

Pretty Polly: Vad mycket de växer på några veckor . Den ser inte alls ut som någon hund, det syns att det är en bebis.
    Jag har en bild från 9 +1 och det är inte så mycket att se, har inte tittat på den bilden särskilt många gånger.

• NorrVimpel

Pretty Polly: Från djävul till chihuahua - det måste man väl ändå kalla framsteg Du skall se att det hinner bli en människa innan den föds.

• NorrVimpel
    Ellish skrev 2010-05-12 20:06:41 följande:
    Någon mer än jag som är konstant hungrig? Knapprar morötter så ser väl ut som en kanin snart
    Jag var det ett tag. Nu har det tack-och-lov slutat.
  • NorrVimpel
    Ellish skrev 2010-05-13 10:00:53 följande:
    Okey, när sluta du vara hungrig hela tiden? Jag är nu i v 11 och jag kan äta mig mätt men efter typ 20 min är jag vrål hungrig igen. Skitjobbigt!
    Det var nog kring v.10.  
  • NorrVimpel

Ellish, jag hoppas det går över för dig snart också. Det var verkligen jättejobbigt att konstant var hungrig förutom när man precis ätit.

• NorrVimpel
    Ellish skrev 2010-05-13 10:45:28 följande:
    Okey , det låter inge roligt det heller :(
    Lagom är aldrig hemma...
  • NorrVimpel

Leiben: Ja, det har jag. Men eftersom jag inte har en fungerande våg så kan jag bara mäta på att jag fått köpa byxor i större storlek.

• NorrVimpel

Grattis NizzY! Det är nog både vätska, biverkningar av hormonbehandlingen + att du har tvillingar i magen som gör din mage så stor.
    Hoppas illamåendet snart går över för dig.

Jag är i v.15 och tycker också att det är stiljte. Börjar tvivla på att det är någon där inne fastän jag såg hjärtat slå i v.9... 2 1/2 vecka till RUL..

Svar på tråden Kring 10+ nåt och vägen hit var låååång och svår. Fler?