Inlägg från: NorrVimpel |Visa alla inlägg
  • NorrVimpel

Kring 10+ nåt och vägen hit var låååång och svår. Fler?

Nej, det verkar inte så men jag gjorde ju vul förra veckan 9 +1 pga av IVF

Nu säger jag god kväll, vi skall titta på Millenium

• NorrVimpel
    vivillblitre skrev 2010-04-20 20:24:58 följande:
    Japp gjorde jag me, har också genomgått ivf. Fast i vissa kommuner (dock inte alla) är det två UL man ska göra. Ett i v.12+ och ett i v.18 typ.Ha en bra kväll!
    Det kan ha att göra med att jag valt att inte göra KUB. Kanske.
  • NorrVimpel

Hannathu: Då det gäller killarna så måste det väl vara deras glädje över att bli fäder som hon känner av

• NorrVimpel
    Wehee skrev 2010-04-25 15:31:05 följande:
    Jag går in i vecka 17 idag
    Vad mycket längre det känns fast det bara är 5 veckor emellan. Få se du skall ha i början på oktober då, kring den 8:onde?
  • NorrVimpel

Wehee: Jag har rul första i början på juni, ja, ja, det är ju inte så konstigt eftersom jag är några veckor efter dig som sagt .

Ellish: Välkommen till tråden

• NorrVimpel
    Hannathu skrev 2010-04-26 07:11:25 följande:
     den ena som alltid har rätt är en karl
    Ha, ha, jag tog för givet att det var en kvinna{#lang_emotions_laughing}. Se där vilka förutfattade meningar man har.{#lang_emotions_embarassed}

Elisa84: Hoppas det blir en lugnare fortsättning på graviditeten.
  • NorrVimpel
    Leiben skrev 2010-04-26 11:45:29 följande:
    I morgon har jag inskrivning hos bm. Hur lång tid tar det ungefär?
    90 minuter fick vi avsatt tid till och all tid gick åt {#lang_emotions_surprised}
  • NorrVimpel
    vivillblitre skrev 2010-04-27 20:18:19 följande:
    Lieben: Oj tog det så lång tid... men kost och sånt kommer nog inte jag prata om imorgon.. för jag va på hälsosamtal för några veckor sedan.Då får jag se till att jag inte är helt nykissad innan jag ska dit imorgon då ;PJag har redan träffat min BM och det är en bekant till min sambo så det är lite kul :)
    Eller så tar du med dig morgonurinen i en burk, det gjorde jag.
  • NorrVimpel

Hannathu: Det blev så att jag köpte en vagn (beg.) och en babykorg på ställning redan för några veckor sedan. Slumpade sig så. Börjar känna att nu kan man snart börja göra lite mer. Tänkte jag skulle sy lite bl a en lekfilt .

Svar på tråden Kring 10+ nåt och vägen hit var låååång och svår. Fler?