Gravida i Västerås trakten
liidaPidaÅh vad kul att äntligen få se en bild på en av sötnosarna
Jag trodde verkligen att mitt värkarbete var igång imorse för jag hade jätteonda regelbundna värkar i ca 1 timme, men sen bara försvann de. Suck, börjar bli tröttsamt detta, 4 dagar över BF idag och dessutom missar jag och familjen min mans syster bröllop idag *beklagar mig*....
Hoppas ni har en skön helg alla!
Tjejer
Jag har haft regelbundna värkar här i snart 4 timmar så nu hoppas jag verkligen inte att det klingar av, för då jävlar blir jag sur. Hoppas på bebis här snart. Vet bara inte när det är dags att åka in, jag är ju andragångsföderska och då kan det gå fort så jag vågar nog inte vänta lika länge som jag gjorde förra gången jag födde barn.
Smärtan kan jag ta än så länge och vill vara hemma så länge som möjligt men vill absolut inte riskera att råka föda barn här hemma. Måste ta och läsa på lite om detta *googlar*...
Tyvärr så avstannande värkarna för några timmar sedan, jag har passat på att sova sedan dess eftersom att jag sovit så otroligt lite inatt. Tröttsamt detta men tydligen ganska vanligt att det blir så för omförderskor (att man har rejäla värkar timtals som sedan avstannar). De värkar jag haft under dagen har varit MYCKET starkare än de förvärkar jag haft i flera veckor så jag hoppas att de iaf gjort någon nytta, kanske att man öppnat sig lite mer i alla fall *försöker vara positiv*.
Känner av någon värk här och där nu bara men det går jättelångt mellan. Fan vad jobbigt om man ska behöva ha så här ont i så många timmar gång på gång innan det händer något, då kommer man ju vara helt slut när det är dags på riktigt fast då säger det väl bara poff så åker ungen ut som en projektil eller något
Har haft värkar ca var tioende-tjugonde minut hela natten, blir inte mycket sova här inte...
Hej tjejer, tänkte att ni kanske ville ha en uppdatering om vad som hänt sen sist
Det blev mycket dramatiskt, fast ändå på ett ganska häftigt och positivt sätt, jag födde nämligen hemma i soffan klockan 07.40 på tisdagmorgon. Kom hem från BB idag, blev tvungen att stanna pga. stor blodförlust. Kommer att återkomma med en förlossningsberättelse sen när jag skrivit en, lämnar en bild på sötnosen så läge
Ja just det, det blev en pojk, 3765 g, 53 lång
Memmal: Maja 2 augusti BF+8
Svampp: Alice 25 augusti BF +10
Lova2010: Lo 27 augusti BF-dagen ( enligt mens, BF-7 enligt RUL)
Medusan: 7 september BF+6 (vet ej vad han ska heta än)
Pyttet: BF 30 sept
Mirre10: BF 7 okt
MigLin: BF 13 okt
Lololo: BF 16 okt
ByUS: BF 18 oktober
mjuik: BF 18 oktober
Familjen Rockström: BF 22 oktober