Gravida i Västerås trakten
Tack tjejer
Vi har det supermysigt här hemma och bara ligger i en stor myshög i soffan hela familjen. Skriver mer sen.
Tack tjejer
Vi har det supermysigt här hemma och bara ligger i en stor myshög i soffan hela familjen. Skriver mer sen.
Sonen är nu ca 5 dygn gammal och han sköter sig exemplariskt Sover, äter och ligger och ser söt ut typ. Jag mår däremot sådär, har haft lite högt blodtryck, känt mig tungandad, ont i huvudet, svullen och allmänt sjuk. Ingen höjdare men minns att det var så här sist med då mjölken rann till och sen hade jag en så pass stor blodförlust också ju så den känner jag mig ganska rejält påverkad av, fan vad surt att de inte kan fylla upp en med järn så att man kan pigga på sig lite.
Ha en mysig söndagkväll på er
Stort grattis till er som fått barn sedan jag var inne sist
Jag befinner mig i en otroligt jobbigt situation sedan 5 dagar tillbaka. Jag är inlagd på sjukhus för flera blodproppar i båda lungorna. Har bebis hos mig dygnet runt men det är en riktig skitsituation som gör att allt känns skit just nu Hatar att vara ifrån resten av familjen och det känns så tråkigt att behöva vara i den här stressiga sjukhusmiljön med en nyföding.
Tack tjejer, uppskattar det
Hoppas på att få komma hem imorgon. Tur att jag har sötnosen här, annars hade jag gått under (fast jag hade inte gått med på att stanna här utan honom).
Söta ni är tjejer
Jag sitter och väntar på ronden nu och ska få veta om jag får åka hem eller ej. Om jag ska vara kvar en enda dag till ska det finnas en MEGABRA anledning till varför jag ligga här. Det enda man gör med mig är att jag mig en spruta i magen på morgonen och några pillen på kvällen. Sen tar dom ett blodtryck då och då. Jag är ju sjuksköterska så jag ska nog kunna fixa detta lätt hemifrån.
Min stora pojke behöver mig jättemycket där hemma för han har det jobbigt just nu med att vänja sig vid rollen som storebror och så nu en sjuk mamma (han tror att jag ska dö stackarn).