Gravida i Västerås trakten
Tack för omtanken tjejer
Tack för omtanken tjejer
Jag kan bara instämma i att det är en otroligt häftig upplevelse att föda barn. Visst gör det ont och visst är det jobbigt men det är ju en positiv smärta och en enormt stor och häftig sak att få vara med om
Jag tror att min lilla har lagt sig som den ska ligga nu med huvudet rakt ner och det känns rätt så jobbigt för det trycker på blåsan hela tiden och är betydligt jobbigare att gå nu känner jag. Jag jobbar ju hela 3 veckor till och det kommer nog bli jobbigt de dagar jag måste springa runt mycket
Idag ska vi in till power meet och kolla på raggarbilar som min son säger, ska bli kul, men frågan är om jag pallar med att gå från stan där man parkerar ut till lögarängen där vi ska kolla bilar...
Lova
Har ditt mått stått still eller ökar det? Det är viktigare än vad det visar
Det är klart att ta det säkra före det osäkra och kolla upp men jag är faktiskt helt övertygad om att det snarare beror på at olika personer mätt, att sötnosen kunnat legat olika vid de olika mättillfällena osv.
Det finns mänger med trådar här på fl som handlar om just sådant här, för stort mått, för litet mått, mått som inte ökar och jag har hittills inte sett en enda tråd där det varit någon fara