Decemberbebis 2010
Tisseltassel skrev 2010-05-29 07:09:30 följande:
måste bara nämna att i natt har jag sovt utan uppehåll från halv 12 till halv 7. Ingen kräkpaus på hela natten eller kisspaus heller för den delen. Första natten sen vecka 5 och igår gick vi in i vecka 13. Nu känner jag helt otroligt glad. Jag kommer överleva detta. Hur går det för er andra med illamåendet? Mitt har fortfarande inte försvunnit. Har gått ner 2 kilo sen inskrivningen och före det cirka 5. Hur går det för er med vikten?Min vikt står ganska stilla, jag hade gått ner 2 kilo men dom har jag gått upp tror jag efter att jag upptäckte vad jag klarade att äta och inte. Så väger ca +-0 sen starten.
Jag slutade kissa varje kvart för kanske två veckor sen, men nu är det tillbaka, vet inte om det har börjat trycka på blåsan eller vad det är, eller om jag omedvetet dricker mer. Hmm...
Sen exploderade plötsligt magen, från att inte ha synts nånting (hade bara mitt vanliga pluffs som var svårare att hålla in) så blev det plötsligt en rejäl mage, oj oj. Har inget att klä på mig plötsligt! Har inte sagt nåt på jobbet än så försöker gömma den lite till
Ikväll är det ESC final som ska ses live Hoppas jag överlever tröttheten och att jag inte måste springa och kissa hela tiden och måste stå i toa kö hela kvällen