2små2stora skrev 2010-08-02 15:39:35 följande:
Vi har nog tur med vår släkt de är jätteduktiga, bara min mormor på drygt 80 som kan sucka lite men inte mer än så.
Den delen av släkten vi ska träffa i helgen så är det 3 till som inte tål mjölk 2 av dem tål inte heller soja och har svårt med vete.
Vi får väl se hur det blir med knatten om han också blir allergisk. Undrar om de kan reagera med allergi redan i magen?
mummy40 skrev 2010-08-02 15:51:11 följande:
Min son är då född allergisk, reagerade redan efter några timmar.På sitt 4e levnads dygn såg han helt brännskadad ut i ansiktet, och BVC sa att det var hormonplitor, vlket det ju inte var...
2små2stora skrev 2010-08-02 16:09:06 följande:
Börjar fundera lite då J som är allergisk föddes tillväxthämmad med ca 20% och denna lilla är också tillväxthämmad.
Har ätit mjölkprodukter hela graviditeten.
Jag märkte stor skillnad redan från de första veckorna på mina två graviditeter. Jag mådde illa och var trött med sonen, men det var ändå normalt illamående. Med dottern kunde jag knappt ens tänka på mat eller dryck utan att få kväljningar. Och mycket av det som jag reagerade starkast på under graviditeten är hon nu allergisk mot.