Eligrabbarna skrev 2010-09-21 02:31:55 följande:
ok ska höra på dagis om han brukar käka på den eller inte.
Just nu känner jag mig bara nere...känns som om vi aldrig kommer få tillbaka vår glada kille! Det kommer ju bli misstag mer eller mindre hela tiden. Hur sjutton ska man kunna värja sig mot fel?!?! Det är ju omöjligt, man måste ju leva också. kan ju inte gå som en polis överallt.
Vill ju att han ska må bra givetvis men hur sjutton gör man då`! Hade tänkt gå över och jobba dag vilket innebär mer tid på dagis...kanske ska skippa det då, för då blir det ju än värre! Hemma har man i alla fall lite mer koll än på dagis.
Fasen, blir galen, han mådde ju så bra innan sommaren!!!
Usch =( Känner verkligen igen mig i hopplösheten du känner..Jag har ju varit där själv som du vet!!
Håller tummarna att det blir bättre snart *kram*
En fundering jag hade när du sa att han var bra innan sommaren. Det kan inte vara mjölken som är boven då?? Den återinförde ni väl innan sommaren ?? Även om han inte reagerar på samma sätt han gjorde när han var liten mot mjölk så kanske det retar en skadad tarm lite extra?? och det kanske också är därför han blir känsligare mot vete också? Det kanske är mjölken som ställer till det ?? En liten fundering bara!