Allergitråden
Tror dottern reagerar på något, hemma har hon inte kunnat fått i sig något som hon inte tål så enda alternativet kvar är dagis. Hur tar ni upp när ni misstänker reaktion på dagis? Vad säger ni?
Tror dottern reagerar på något, hemma har hon inte kunnat fått i sig något som hon inte tål så enda alternativet kvar är dagis. Hur tar ni upp när ni misstänker reaktion på dagis? Vad säger ni?
K Kavat och Mamsie. Vad ni är starka som orkar bara helt sonika packa ihop och dra när inte barnen (och era) allergier tas på allvar! Stora kramar till er!
Jag kom på en följdfråga Hur lång tid efter ett allergenintag har era barn fått nässelutslag? Och då menar jag med säkerhet på vilken allergen det handlar om (inga gissningar på allergen, men det gör inget om ni gissar tid).
Efter händelsen igår med sellerin, så finns det ett osäkert kort med i leken. Dock låter det väldigt långsökt att reagera så starkt så långt efteråt. Det är därför jag vill höra hur lång tid det har gått för era barn att få nässelutslag från att de blivit utsatta för en allergen.