Allergitråden
kavat: ja så känner jag med. När man inte är allergisk så har jag inte varit så noga med att läsa men nu när man läser så är det ju så himla mkt skit i maten, helt onödiga saker som sagt!! Jag är nutritionsansvarig på min avdelning men där är ju inriktningen en annan men har blivit mer allergiintresserad pga min son och har då upptäckt att det är en jäkla massa skit även i näringsdrycker, näringsdropp mm helt sjukt!!
Han sov hela natten och mådde bra på morgonen. Han har bara fått solhavre dessa dagar samt att han då i förrgår fick ca 4-5 skedar med havregrynsgröt.
I dag fick han för första gången mitt bröd gjort på lailas gula samt lite rågmjöl. Det gjorde de tekakorna som står på paketet. Då skulle det vara 10-11 dl lailas gula. då tog jag 9 av lailas och 2 av rågmjölet...han älskade brödet men vi får väl se sen hur det blir med magen... solhavre verkar han helt klart tåla men frågan är havregrynen han fick...nu får han bara solhavre och sen det här brödet med rågmjöl i, så vi tar en sak i taget.