• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • MimmiPigg2010
    Xgirl83 skrev 2010-07-19 17:13:47 följande:
    Samma för mig! Därför mailade jag idag kundtjänst och fick till svar att det verkar ha varit något fel på det senaste utskicket, då vissa fick flera stycken och vissa inte fick något alls. Man får hoppas att det är så, och att det bara är ett sammanträffande att jag inte fick sms:et förra året heller.

Sen skrev hon dock, utan att jag hade frågat, att det inte är säkert att det blir 2för1 på hela rean, och inte heller att det då går ut sms om det denna gången. Men vi får hoppas att det bara är så de säger för att man ska gå och shoppa på rean redan nu.
    tycker det är super bra med den servicen, att få sms, när den fungerar alltså Glad
  • Xgirl83
    MimmiPigg2010 skrev 2010-07-19 21:29:33 följande:
    tycker det är super bra med den servicen, att få sms, när den fungerar alltså Glad
    Ja verkligen!
    Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • MimmiPigg2010
    Xgirl83 skrev 2010-07-19 21:32:54 följande:
    Ja verkligen!
    Glad

först förra året märkte jag att på andra halva reapriset dagen fyllde de inte bara på de varor som funnits första dagen utan tog fram helt nya plagg!? Så håll stenkoll andra dagen Glad.
    Imorgon ger jag mig ut på vinst och förlust och hoppas att åtminstone stadium har halva rea priset (fast de tvar väldigt utplockat förra veckan redan). 
  • passau

Någon som orkat ringa kundtjänst? Jag har tappat rösten och hoppas någon annan vill ringa

• Smultron81

Va ingen halva rea eller ta 2 för 1 på barn idag här iaf. Tror ni Åhléns börjar på fredag? Dem hade jättemycket fina kläder på rean.

• J R

MQ skulle börja med sin "riktiga" rea på onsdag (Lund)

• h80
    LindaPalm skrev 2010-07-20 21:41:24 följande:
    Någon som vet när Polarn o pyret börjar sin 70%?
    imorgon verkar det som :)
  • h80
    Moonlight83 skrev 2010-07-20 22:48:48 följande:
    ska de börja i morgon?
    jag är inte säker, men det verkar så
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2