• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Snorky
    Du och Jag ver2 skrev 2010-07-22 20:57:01 följande:
    Åhå - får man vara med här?!??! ÄLSKAR halva priset reor! Så har självklart fyndat en massa på Kapp Ahl idag!

AnkiFalun - la precis upp en filmsnutt i min blogg på mina fynd! duochjag.babyblogg.se/154915/Shoppat/

Sitter och funderar - är det bytesrätt på reakläder?! Grejen är den att på måndag ska jag snittas - å tittar det då ut en pojke så skulle vi behöva uppdatera en hel del i garderoben!! Eller kan det tom vara så att halva priset rean gäller för alla from måndag? (för det med sms'et gällde väl bara tom söndag!?) Fast, när en annan är på benen igen är väl allt slut då...
    7 dagar på kappahl iaf, står på kvittot
    ♥ Neo 2005 och Mio 2006 ♥
  • yeenie

Hej, kikar in i denna tråd. Är också ett fan av halva reapriset och har redan hängt på låset några ggr på Lindex, att 2f1 på barn aldrig kan börja?!

I alla fall. Här i Trollhättan är det halva rean på Hemtex, fanns ganska mycket fint när jag stressade igenom där förut. Hoppas på Åhléns imorgon

• Lattjo
    yeenie skrev 2010-07-22 21:19:50 följande:
    Hej, kikar in i denna tråd. Är också ett fan av halva reapriset och har redan hängt på låset några ggr på Lindex, att 2f1 på barn aldrig kan börja?!

I alla fall. Här i Trollhättan är det halva rean på Hemtex, fanns ganska mycket fint när jag stressade igenom där förut. Hoppas på Åhléns imorgon
    Åhh finns det mycket reakläder på Lindex i Trollhättan? Vi åker dit på söndag och hälsar på svärföräldrarna och eftersom vi är där i två veckor kommer jag ju missa värsta rean här hemma :( Det fiunns ju massor med kläder till dottern här hemma menjag är lite för snål för att köpa dom utan mer rea än det är nu :)
  • Flickmamma

hann in på Polarn och Pyret strax innan de stängde, fyndade 4 plagg som kostat 840 kr och för de betalade jag 210 kr. Klart OK!!!

• Flickmamma

Om jag inte äger en mobil och kan få SMS så kan jag  inte fynda på Kapp-ahl, märkligt!!

• Xgirl83
    Flickmamma skrev 2010-07-22 21:27:30 följande:
    Om jag inte äger en mobil och kan få SMS så kan jag  inte fynda på Kapp-ahl, märkligt!!
    Det brukar ju vara så på Lindex och Kappahl att reorna först gäller de som är medlemmar och som har anmält att de vill få SMS-utskick. Senare brukar alla få fynda, tycker jag inte är konstigt.
    Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • Snorky

Om man inte äger en skrivare så kan man inte skriva ut kuponger... det är ungefär samma sak. Jag tycker inte det är konstigt... Man får väl vara glad att det finns rabatter o dyl och sen att det krävs att man har tillgång till vissa grejer får man väl stå ut med.

O andra sidan behövde jag inte ens visa sms:et på kappahl, för hon drog halva direkt iaf.

♥ Neo 2005 och Mio 2006 ♥
  • Moonlight83

fyndat på pop och kappahl i dag  ord pris ca 1450kr betalade 479:- samt ord pris 750kr betalade 256kr.
    Nu tycker jag att Lindex är sjukt sena med sin rea,undrar om den hinner i gång innan måndag kväll för sen far jag till sommar stugan i norrland, Men har förberett gubben på att den dag jag får sms från lindex så drar jag till närmaste lindex :) Var noga med att kolla upp att skellefteå hade lindex för det ligger närmast med 8 mil.

• AochJsMamma
    Du och Jag ver2 skrev 2010-07-22 20:57:01 följande:
    Åhå - får man vara med här?!??! ÄLSKAR halva priset reor! Så har självklart fyndat en massa på Kapp Ahl idag!

AnkiFalun - la precis upp en filmsnutt i min blogg på mina fynd! duochjag.babyblogg.se/154915/Shoppat/

Sitter och funderar - är det bytesrätt på reakläder?! Grejen är den att på måndag ska jag snittas - å tittar det då ut en pojke så skulle vi behöva uppdatera en hel del i garderoben!! Eller kan det tom vara så att halva priset rean gäller för alla from måndag? (för det med sms'et gällde väl bara tom söndag!?) Fast, när en annan är på benen igen är väl allt slut då...
    det är en veckas öppet köp, om du syftar på Kappahl.
    ♥♥♥ ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★ ♥♥♥
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2