Halva reapriset!!! del 2
Nu kör vi igång del 2!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
Halvareapriset.blogspot.se
Nu kör vi igång del 2!
Hej, kikar in i denna tråd. Är också ett fan av halva reapriset och har redan hängt på låset några ggr på Lindex, att 2f1 på barn aldrig kan börja?!
I alla fall. Här i Trollhättan är det halva rean på Hemtex, fanns ganska mycket fint när jag stressade igenom där förut. Hoppas på Åhléns imorgon
hann in på Polarn och Pyret strax innan de stängde, fyndade 4 plagg som kostat 840 kr och för de betalade jag 210 kr. Klart OK!!!
Om jag inte äger en mobil och kan få SMS så kan jag inte fynda på Kapp-ahl, märkligt!!
Om man inte äger en skrivare så kan man inte skriva ut kuponger... det är ungefär samma sak. Jag tycker inte det är konstigt... Man får väl vara glad att det finns rabatter o dyl och sen att det krävs att man har tillgång till vissa grejer får man väl stå ut med.
O andra sidan behövde jag inte ens visa sms:et på kappahl, för hon drog halva direkt iaf.
fyndat på pop och kappahl i dag ord pris ca 1450kr betalade 479:- samt ord pris 750kr betalade 256kr.
Nu tycker jag att Lindex är sjukt sena med sin rea,undrar om den hinner i gång innan måndag kväll för sen far jag till sommar stugan i norrland, Men har förberett gubben på att den dag jag får sms från lindex så drar jag till närmaste lindex :) Var noga med att kolla upp att skellefteå hade lindex för det ligger närmast med 8 mil.