• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • LindaPalm

Har också fyndat idag!
    Handlade för 350:- istället för 1500:- på pop idag och fick mig en windstopperfleecie samt en pyjamas för 164:- på KapAhl istället för 458:- nöjd nöjd nöjd.

Hemtex hade halva reapriset på en hel del. Mycket fina plädar o grejjer.
    Var in och frågade på stadium när derashalva reapriset skulle börja. 1-2 veckor var svaret. Men som sagt, nu väntar vi på Åhlens och Lindex! :)

• Flickmamma
    Snorky skrev 2010-07-22 21:40:02 följande:
    Om man inte äger en skrivare så kan man inte skriva ut kuponger... det är ungefär samma sak. Jag tycker inte det är konstigt... Man får väl vara glad att det finns rabatter o dyl och sen att det krävs att man har tillgång till vissa grejer får man väl stå ut med.

O andra sidan behövde jag inte ens visa sms:et på kappahl, för hon drog halva direkt iaf.
    provar det imorgon!
  • passau

Laddar för Åhléns och hoppas på lindex som ligger bredvid... Men behöver nog sova lite till

• star67

ringde ålens hon sa de börjar den 30. inget idag, men lindex fick jag inget svår, oj kanske de också börjar den 30 vill inte vänta så länge.??

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2