• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Ulaninen

Ursäkta att jag lägger mig i, jag har inte deltagit i tråden tidigare. Men jag tror att alla butikskedjor tänker utifrån bästa försäljningssiffror och därför drar igång halva-rea-priset vid löning, eller möjligen efter barnbidrag... Bara en gissning iofs...

• Xgirl83
    Ulaninen skrev 2010-07-16 20:25:46 följande:
    Ursäkta att jag lägger mig i, jag har inte deltagit i tråden tidigare. Men jag tror att alla butikskedjor tänker utifrån bästa försäljningssiffror och därför drar igång halva-rea-priset vid löning, eller möjligen efter barnbidrag... Bara en gissning iofs...
    Njae, det brukar inte vara så. Lindex började sin t2b1-rea den 17 juli förra året, men i några butiker redan den 15 (de som hade mycket kvar troligen).
    Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • aglili
    Ulaninen skrev 2010-07-16 20:25:46 följande:
    Eller tvärt om... Vid lön o BB ska man handla hösnytt. Reakläderna vill de bli av med innan, dvs nu.
  • Linda T

Hörde från en i personalen på Stadium att andra omgången rea börjar på torsdag. Vad "andra omgången" innebär vet jag inte, men Stadium brukar ju köra en vända med 1/2 reapriset.

• passau

Sammanfattning: gissar vi att kappahl kör halva i morgon då SMS om 3f2 går ut i dag? Lindex barnrea i morgon eller vilken dag? Stadium torsdag åhléns fredag ngt mer?

• sema

Har en bekant som jobbar på Kappahl och  hon sa att de kommer bli halva rea imorgon men inte på alla reaplagg, endast märkta.

• Snorky
    sema skrev 2010-07-18 17:53:41 följande:

Har en bekant som jobbar på Kappahl och  hon sa att de kommer bli halva rea imorgon men inte på alla reaplagg, endast märkta.

med andra ord samma sak som förra året... det var totalt värdelöst... inte halva rean på det man ville ha!
  • New mum

jag undrar om ingen som känner någon på åhlens som vet när dem startar rean?

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2