• loppis7

Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)

Åkte med Lanta Divers men vi blev besvikna på deras bilar , barnstolarna var felvända o satt helt lösa så jag vet inte om det är värt att betala det extra som det kostar att åka med dom.

• loppis7

TessaG:Tack för massor av bra info !
    Känner igen det där ang Ao nang när vi hade varit i Kha Lak o sen åkte till Ao nang tyckte vi att det var jättejobbigt så vi åkte tillbaka till Kha lak igen.

• loppis7

Jag tyckte att det var för mycket folk o rörigt , vi gillar lugn !

• loppis7

Nu är resan bokad vi åker till Koh Lanta 14/3 till den 6/4 o det känns jättebra vi fick betala ca 27.000 o då tog vi avbokningsförsäkring så det känns bra.

• loppis7

Nu gäller det bara o bestämma var vi ska bo ,nån som har nåt tips på bra boende på klong dao ?Har funderat på DR men det dkull vara kul att få tips.

• loppis7

YlvaD:Har ingen aning men förra gången bodde vi på Prae men jag tror att vi ska bo på Klong dao nu , ni då ?

• loppis7

TessaG:Vad tycker du som har varit på DR är bäst att bo där 3 veckor  eller tror du att det är bättre att bo några dagar på DR o sen flytta in på Noblehouse ? Det blir ju billigare att bo på DR hela tiden men det är kanske värt pengarna att bo på Noblehouse ?

• loppis7

TessaG:Vet inte om du såg min fråga tidigare men provar igen tycker du det är värt att först bo på DR o sen byta till Noble House el ska vi bara bo på DR då vi slipper byta o det är billigare ?

• loppis7

TessaG:Tack för all bra information , det känns riktigt lyxig att kunna "prata" med en på plats !

• loppis7

TessaG:Har du nått bra tips på utflykter från Koh Lanta ? ev sova över nån natt.

Svar på tråden Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)