Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)
Åkte med Lanta Divers men vi blev besvikna på deras bilar , barnstolarna var felvända o satt helt lösa så jag vet inte om det är värt att betala det extra som det kostar att åka med dom.
Åkte med Lanta Divers men vi blev besvikna på deras bilar , barnstolarna var felvända o satt helt lösa så jag vet inte om det är värt att betala det extra som det kostar att åka med dom.
TessaG:Tack för massor av bra info !
Känner igen det där ang Ao nang när vi hade varit i Kha Lak o sen åkte till Ao nang tyckte vi att det var jättejobbigt så vi åkte tillbaka till Kha lak igen.
Jag tyckte att det var för mycket folk o rörigt , vi gillar lugn !
Nu är resan bokad vi åker till Koh Lanta 14/3 till den 6/4 o det känns jättebra vi fick betala ca 27.000 o då tog vi avbokningsförsäkring så det känns bra.
Nu gäller det bara o bestämma var vi ska bo ,nån som har nåt tips på bra boende på klong dao ?Har funderat på DR men det dkull vara kul att få tips.
YlvaD:Har ingen aning men förra gången bodde vi på Prae men jag tror att vi ska bo på Klong dao nu , ni då ?
TessaG:Vad tycker du som har varit på DR är bäst att bo där 3 veckor eller tror du att det är bättre att bo några dagar på DR o sen flytta in på Noblehouse ? Det blir ju billigare att bo på DR hela tiden men det är kanske värt pengarna att bo på Noblehouse ?
TessaG:Vet inte om du såg min fråga tidigare men provar igen tycker du det är värt att först bo på DR o sen byta till Noble House el ska vi bara bo på DR då vi slipper byta o det är billigare ?
TessaG:Tack för all bra information , det känns riktigt lyxig att kunna "prata" med en på plats !
TessaG:Har du nått bra tips på utflykter från Koh Lanta ? ev sova över nån natt.