Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)
Vi är inte heller sånna utan det är för barnens skull men vi får se....................
Vi är inte heller sånna utan det är för barnens skull men vi får se....................
TessaG:Såg att du skrev att du hellre hade bott på Praee varför det , inget bra på klong dao ?
lillsussan:Har ni fixat allt själva o hur tar ni er till Khao lak från Lanta ?
Har själv varit lite sugen på den kombinationen .
Lila1:Lät som ett bra pris tycker jag med vilket bolag åker ni ?
Jag har en lika vagn som ni har mileasmamma o jag undrar om den kommer att funka på Koh Lanta ,Söt dotter. måste kolla om 2 åriga sonen får plats i vagnen först kanske.
Mattispad:Det är fullt med restauranger längst med stranden o kan verkligen rekomdera att ni äter på Sayang supergott o bra priser o trevlig personal.
På arlanda måste man checka in vagnen även om man har en paraplyvagn men annars utomlands får du alla vagnar till gaten.
Har frågat om att få låna vagn men det har inte funnits.
Tror att dom bor på Suthern Lanta
Tror inte att det finns nått bolag som tillåter det på Arlanda.
Vi har aldrig åkt med det bolaget men vi har åkt ca 10 ggr det senaste 3 åren med våra minstingar 2 o 3 år o vi har aldrigt fått haft nån vagn med till gaten på Arlanda utan den checkas in på specialbagage . Men det resebolaget kanske har lånevagnar ? Men man kan ju sätta barnen i väskvagnarna.
Det finns kundvagnar innanför gate som man kan köra.Men det beror ju på hur gammalt dit barn är .