• loppis7

Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)

Ni som är borta ca 4 veckor hur har ni tänkt ? har ni fixat boende hemmifrån o betalt redan o hur mycket ficpengar har ni raknat med ?
    När har ni bokat flyget o hur mycket får man betala för en sån resa ?

• loppis7

Tack för svaren tjejer !
    Skulle ju vara mysigt att åka iväg igen lite längre men samtidigt ska vi åka till Indien i dec så vi får se .

• loppis7

Jensa1973:Såg att du skulle gå till tandläkaren , skulle verkligen behöva göra det har du nått tips på en bra tandläkare har inte gått på måååååånga år.

• loppis7

Vi har bott på Orchidaecea 2003 o det var vår första Thai resa så vi tyckte ju självklart att det var jättefint men det som var jobbigt där var att det ligger jättehögt så man måste gå många trappor finns ingen hiss, tror inte att jag hade valt det om man har barn.Men hotellet var fint obra läge tar inte många min innan man är på standen. 

• loppis7

Nån som har tips var man kan boka billiga biljetter i mars ? När släpper Thai sina billa avgångar ?
    Har blivit sugen på att åka igen.

• loppis7

Provar igen nån som har bra tips på billiga flygstolar till Thailand ?

• loppis7

Vi funderar på att åka i mars om vi får ihop pengar kostar ju en hel del .

• loppis7

Har aldrig varit några problem för oss att ta med två vagnar har inte åkt med Thai men med andra bolag.
    Åter igen frågar jag nån som vet när Thai släpper sina kampanger på Thai resor ?

• loppis7

Men det går bra att ta med en dubbel också om man vill ha det tänk bara på hur lätt att vagnen går sönder på flyget ,två vagnar har gott sönder för oss.

Svar på tråden Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)