Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)
TessaG:Lite nyfiken o höra om du åt nån gång på Sayang på prae ?
TessaG:Lite nyfiken o höra om du åt nån gång på Sayang på prae ?
Va härligt det låter , längtar till när vi åker i mars......
Jag trodde inte heller att skulle få ha med sig vagnen till gaten , men det kanske beror på vilket flygbolag man åker med ?
Har också funderat på det där med tandläkare , nån som vet om det finns nån på Koh Lanta ? Undrar om man vågar gå där ?
Cathriin;Tack för svaret !
Lycka1.Vi får gå tillsammans till tandläkaren då , jag ska också försöka gå när vi är på Lanta.
Nyss hemkommen från Indien o känner inte precis för att åka på en ny långresa men jag antar att vi förlorar mycket pengar om vi skulle avboka, nån som vet om man kan få tillbaka pengar från hotellet som man redan har betalat ?
Tack för anabbt svar som alltid TessaG.
Mannen vill åka så vi får se men visst är det lite bökigt att flyga långt men småbarn,jag o min man o våran 2 åring satt på en 3 rad framför oss satt 2 tjejer i 30 årsåldern o dom hade en plats tom mellan sig efter ganska många timmar började sonen sparaka lite på sätte framför då vi skulle äta o tjejen framför blev jättearg o jag sa då att hon kanske kunde sätta sig på mitten sätet där ingen sparkade blev hon jätte sur , visst jag håller med att det är irriterande då nån sitter o sparkar men hon hade ju ett val o det var ju lättareför henne att byta då det inte satt nån
framför henne. Sånt där gör att man blir lite trött.....
Nån som vet om man kan boka flygbiljetter till december redan ? Vi är sugna på att åka ev till Khao lak o sen till Karon då vi har kompisar som ska vara där . Nån som har tips på bra boende ?
Tack för info ulligulli ! Ska kolla det , vad tror ni om att bo på karon med en 3 o 4 åring ?