-
Åh, vad bra . Då lär vi hitta det i Karon också.Acefi skrev 2010-11-01 20:20:29 följande:Parfymfria våtservetter säljer de på apoteken på Lanta för 250 baht.
-
Är inte det ganska dyrt egentligen? Om det är en vanlig modell på paketet dvs för det blir ju ca 50-60 kr.Acefi skrev 2010-11-01 20:20:29 följande:Parfymfria våtservetter säljer de på apoteken på Lanta för 250 baht.
-
Tror det finns på Lanta, men det överlåter jag till nåt Lantis ( ) att besvara.livet från ljusa sidan skrev 2010-11-01 21:14:05 följande:har ni haft problem med strandloppor någonstans?
-
Heeso: har nån länk möjligtvis? Jag vet inte om vi kommer att behöva en mattermos men de jag har sett i butik passar hur som helst inte.
-
Asat: tror du VI kommer att tröttna på karon beach efter 80veckor då? Det är mitt största bekymmer med hela resan. Sist längtade jag hem efter 3 veckor. Eller kanske inte hem, men bort från karon beach iaf.
-
8 veckor ska det vara . Skriver på mobilen.
-
Får man ens ta med en vagn till en 6-åring?MiniPyret skrev 2010-11-02 13:16:19 följande:
Kan inte sluta fundera på hur vi ska göra med vagnar.
Vår dotter på 4 år måste absolut ha med vagn då hon är en riktig slöis på att gå!
Men hur gör man med sonen som då kommer vara 6 år.
Han är extremt kvällstrött och jag funderar på hur man gör på kvällarna när man ska ut och äta, gå på marknader osv. Ska man ta med en vagn till honom också? Vet att han ändå kommer att bli 6 år när vi är där men samtidigt vill jag inte bli fast att vara tvungen att gå hem.
Vad skulle ni göra?
-
Om han är en sömnig liten kille så är det klart att det blir lite jobbigt för er på kvällarna när man är ute och äter. Vagn kanske är bäst för annars får ju alla åka hem när han blir trött och hur kul är det :-SMiniPyret skrev 2010-11-02 14:47:51 följande:Kan säkert låta överdrivet i mångas öron, men han är liten för sin ålder och somnar jättetidigt!!
Visst kan han acceptera att han inte får ha vagn på resan, självklart! Men det handlar inte om det, de handlar om vad som är smidigast för oss alla!
Men, men vi får se! -
Kul att höra ifrån dig, TessaThegran skrev 2010-11-03 00:26:20 följande:
Godmorgon från ett varmt och lite åskigt Lanta!
Vi hade en jättebra flygresa - dottern var jätteduktig! Inte ett pip! Hon lekte, åt och sov. Medresenärerna berömde henne flera gånger :)
iaf så. DR är toppen. Jättefint, bra mat och bra personal. Här kommer vi trivas!
Just nu mullrar åskan utanför, men inget regn. Vi hoppas på uppehåll under dagen!
-
Vi köper vanligt SIM-kort i Thailand. Vi ska väl förhoppningsvis inte behöva bli nådda från Sverige. Maken får ta sina jobbgrejer via mail, eller så får jobbet ringa oss ändå om det är akut. Jag är tyvärr en riktig snattermaja och kan sitta länge i telefonen så detta blir en prövning för mig