hag7 skrev 2011-01-30 18:58:12 följande:
YlvaD:Passar hotellet barn i äldern 3 o 5 år ,bodde ni i huvudbyggnaden hur var rummen,hur var stranden utanför hotellet,kändes det väldigt lugnt mm ?
Perfekt vill jag nog säga
. Vi bodde i huvudbyggnaden vid det stora poolområdet och i den byggnaden serverades även frukosten. Sedan gick man bara igenom receptionen och över gatan, där finns (tror det är senare byggt) en pool till och från den poolen var det nog en ca 20 m till stranden. Stranden var ok, men inte mer, tyckte vi. Lite grumligt vatten och på e.m var det ofta stora vågor. Kan tillägga att vattnet i poolen var sååå varmt och passade en frusen badkruka som mig perfekt.
Våran Agnes var 3½ när vi var där och hon var med i Bamse-klubben och stortrivdes. Massor med engagemang för barnen med Coco och minidisco m.m så att "vi" föräldrar kunde få en middag på tu man hand. Vi var tre veckor på hotellet och sista veckan började jag ledsna på all "Blue Village musik och aktiviteter"
Vi var jättenöjda med semestern som var så lugn och avkopplande
. Kan varmt rekommendera Khao lak och Seaview...
Ps. Rummen var väl inte något direkt att säga om, utan var helt ok och faktiskt ganska stora. Vi hade balkong med utsikt mot poolen och det var nog ett helt ordinärt rum.