Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)
Tänk på att blöjorna ofta är mindre i strl i Thailand man måste gå upp några strl .Därför tycker jag att det är bättre att ta med egna om man inte är borta så länge.
Tänk på att blöjorna ofta är mindre i strl i Thailand man måste gå upp några strl .Därför tycker jag att det är bättre att ta med egna om man inte är borta så länge.
Håller med milleas mamma ! Bäst är johnson o johnson har hör att myggmedel som kommer från Sverige inte funkar utomlands utan är anpassat för våra svenska myggor.
Bra att det finns flera myggmedel som funkar.
Jag skulle onte heller ställa in men ni kanske ska försöka gå nån läkare idag så att ni ev kan få lite mediciner utskrivna o som sagt ge näsdroppar .
skulle stå inte !
Du får nog försöka fixa det innan för dom har nog fullt upp då.
Menar alltså vällingen sen är det bara att säga till om varmt vatten men tänk på att det brukar vara super varmt , selen brukar ligga på sätet när man går ombord o det kan dom säkert hjälpa till med om det behövs.Men jag tror att det är svårt att få varmt vatten precis vid starten.
Lila1:Tack för att jag fick läsa eran fina blogg ! Vart åker ni sen ?
Ok hur länge har ni varit borta ? vi funderar på att åka 4,5 veckor i december.
Nån som har kollat biljettpriset i december ? thai har gått upp jättemycket sund att man inte bhopkade tidigare....