• loppis7

Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)

När ni menar converse kopior menar ni då sånna som det står converse på el samma modell men inget märke på ?
    Jag var i Turkiet o jag tycker nästan att det var billigare där med "märkes" kläder o bättre kvalitet.

• loppis7

Håller helt med Lycka 1 ! Efter ett antal resor så slutar man nästan shoppa speciellt till sig själv o jag handlar faktiskt hellre hemma .

• loppis7

Nån som har bott på Castaway på Koh Lanta eller vet något om det ? Verkar vara ganska trög prutat påalla olika boende när man försöker på nätet .

• loppis7

Nu är jag här o tjatar igen : hur ska vi göra behöver råd !
    Vi är en familj men 2 vuxna o barn i åldern när i åker 3 o 4 år ska vi åka till Koh Lanta o bo i en bungalow på ett litet hotell 3-4 veckor el ska vi åka till Sunwing Bangtao o vara där 3-4 veckor ? Det som är bra med Sunwing är ju underhållning,kort transfer o även det här hotellet liogger på stranden o närheten av tex Kata o Karon men samtidigt känns det lite för mycket" Charter" men vi kommer säkert att få en ganska lugn sem .
    Eller så åker vi till Koh Lanta men då finns det ingen underhållningen mm  men samtidigt känns det mysigare men lite jobbigare resa dit......
    Ge mig råd snälla !

• loppis7

Håller med dig helt TessaG när det gäller underhållingen mm men det att vid förra resa var det ganska jobbigt med barnen o då sa vi det att nästa gång skulle vi prioritera dom först.....

• loppis7

Det är kanske skillnad när man har ganska många barn då är det skönt att bara vara

• loppis7

Tack för alla visa ord ! Vi går nog på linjen Koh Lanta o ev 1 vecka på ett annat ställe.

• loppis7

Måste bara säga att solfilt är helt suveränt har haft med det varje gång då vi har varit borta, man kan lägga den på vagnen,ha runt barnet då man tex ammar mm.

• loppis7

Nån som har bott på Lanta Villa på Klong Dao ? Känns som att den stranden kanske passar bäst för oss.

Svar på tråden Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)