Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)
eller har ni sådana biljetter som ni bara får tillbaka pengarna om ni har läkarintyg?
Nu har vi diskuterat lite fram å tillbaka här hemma och eftersom det inte verkar gå att göra nåt åt biljetterna så åker maken hem efter en månad (bokar sep. enkelbiljett för ca 6000-7000 och vi andra stannar kvar. Vi hyr ju boende av en vi känner så vi kanske kan få en bra deal om vi pratar med honom. Sen så får vi ju lite färre utgifter hemma och motsvarande summa kan man kanske leva på i Thailand istället (plus lite till ) Det verkar gå bra ändå. Konstigt.....förut så ville jag åka och vara borta längre än 3 veckor, men nu när det blir 7 veckor så känns det sisådär.....men jag vänjer mig väl.
En annan fråga: vår son Lucas fyller 1 år den 2 februari. Nu står det att han är under 1 år vid hemresa (eftersom han skulle varit det om vi åkt hem den 12 januari) men plötsligt så stämmer ju inte dte. Hur blir det med det. Nåt dom kollar?
Hur tidigt kan man fixa visum? Det vore skönt att ha det gjort. Plus att vi bor i GBG.