• loppis7

Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)

vill veta allt om Khao lak speciellt Blue village Seaw ?
    Nån som har varit där ?

• loppis7

YlvaD:Passar hotellet barn i äldern 3 o 5 år ,bodde ni i huvudbyggnaden hur var rummen,hur var stranden utanför hotellet,kändes det väldigt lugnt mm ?

• loppis7

YlvaD:Tack för mycket bra info ! Vi funderar på att bo där 2 veckor o sen ha en vecka i kata.

• loppis7

Vad tycker ni är ett OK pris på boende/dygn mammen o jag håller på o dividerar han vill lägga mer o jag är lite snålare..... Vi kommer att vara bort 3-4 veckor i december.
    Ena stunden tittar vi på Khao lak o sen på Koh lanta , sen har vi kikat på Bangtao o kata/karon jag blr helt snurrig,Vill ju att det ska vara bra för våra 3 0 5 åringar men samtigt ska ju vi också trivas. Våra kompisar har bokat Karon men det känns ju inte alltför kul men barnen,

• loppis7

CBN:Håller tummarna att ni snart blir friska, tur att det verkar så bra på sjukhuset iallfall.

• loppis7

Ni som har bokat flygstolar vilket reseföretag brukar ni använda er av ,är det nått man ska akta sig för ?

• loppis7

Obelix:det var väl bra pris ,när ska ni åka ?
    har kikat runt lite o det finns ju resebyråer på nätet som har bra pris men som inte finns som riktig butik vågar man köpa från en sån tro ?

• loppis7

Vilket hotell är bäst tror ni om man ska bo i Karon ? Velig eller ?

• loppis7

Nu sitter jag här hemma o funderar igen , vi ska inte åka förräns i december men när ska man köpa biljetterna känns så längt kvar o samtidigt så vet jag inte vad som är ett bra pris för 2 vuxna o 3 o 5 åring när man bokar thai ? Verkligen velig ......
    Känns ju lite tråkigt att behöva betala redan men sen kanske priserna går upp , nån som vet om det är billigare så här tidigt att boka reguljärt el om det blir billigare ju närmare det är ?

Svar på tråden Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)