Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)
vill veta allt om Khao lak speciellt Blue village Seaw ?
Nån som har varit där ?
vill veta allt om Khao lak speciellt Blue village Seaw ?
Nån som har varit där ?
YlvaD:Passar hotellet barn i äldern 3 o 5 år ,bodde ni i huvudbyggnaden hur var rummen,hur var stranden utanför hotellet,kändes det väldigt lugnt mm ?
YlvaD:Tack för mycket bra info ! Vi funderar på att bo där 2 veckor o sen ha en vecka i kata.
Tack Winters !
Vad tycker ni är ett OK pris på boende/dygn mammen o jag håller på o dividerar han vill lägga mer o jag är lite snålare..... Vi kommer att vara bort 3-4 veckor i december.
Ena stunden tittar vi på Khao lak o sen på Koh lanta , sen har vi kikat på Bangtao o kata/karon jag blr helt snurrig,Vill ju att det ska vara bra för våra 3 0 5 åringar men samtigt ska ju vi också trivas. Våra kompisar har bokat Karon men det känns ju inte alltför kul men barnen,
CBN:Håller tummarna att ni snart blir friska, tur att det verkar så bra på sjukhuset iallfall.
Ni som har bokat flygstolar vilket reseföretag brukar ni använda er av ,är det nått man ska akta sig för ?
Obelix:det var väl bra pris ,när ska ni åka ?
har kikat runt lite o det finns ju resebyråer på nätet som har bra pris men som inte finns som riktig butik vågar man köpa från en sån tro ?
Vilket hotell är bäst tror ni om man ska bo i Karon ? Velig eller ?
Nu sitter jag här hemma o funderar igen , vi ska inte åka förräns i december men när ska man köpa biljetterna känns så längt kvar o samtidigt så vet jag inte vad som är ett bra pris för 2 vuxna o 3 o 5 åring när man bokar thai ? Verkligen velig ......
Känns ju lite tråkigt att behöva betala redan men sen kanske priserna går upp , nån som vet om det är billigare så här tidigt att boka reguljärt el om det blir billigare ju närmare det är ?