Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4
skönt att det känns bra på jobbet. Jag jobbar också tre dagar i veckan, eller två o en halv, tis on och halva torsdagen.
Nu har även jag åkt på höstens första förkylning, känns ok. Vi ska på minisemester nu på onsdag så det är skönt att det komemr nu för då har jag ju chans att det går över tillsdess.
Jag är grymt trött men i samma veva som jag började jobba efter två månaders semester började min man att veckopendla så jag har fått ta allt här hemma med Filippa o inskolning på nytt dagis samt packning inför flytten om exakt två veckor. Men nu ska han vara hemomkring ett tag, skönt!!! Borde packa idag men är så trött och tung i huvudet så det får bli senare... men innan onsdag SKA de mesta vara nerpackat.
Har dessutom fått lägre blodtryck, har alltid lågt men nu är övertrycket 90 och ibland än mindre och då svimmar jag, mindre kul men det får bara funka. Tror att det är min kropp som säger ifrån lite ska bara lära mig att lyssna till den också
Men nu har jag börjat dricka en kopp kaffe per dag och det piggar upp lite. Kaffe höjer blodtrycket därav att jag dricker det, men har även märkt att det underlättar min tröga mage så jag ser det som en vinn/vinn situation. Jag är egentligen en kaffekärring men har inte druckit sen vi bestämde att vi skulle köra igen.. Men nu är jag ju så långt gången så jag tror att det är ok, har pratat med svärmor som är BM och hon sa att det inte var någotn fara med en kopp om dagen.