Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4
">
Passande sång?
">
Passande sång?
Jag var hos BM igår och allt såg bra ut. Hon gav mig oxå ett ev. snittdatum JIPPI!!! Jag tror att jag räknar from. ons den veckan så nu äre nedräkning på allvar.
Idag gjordes ett UL på Maj-Björn (anledning: R har bara 1 njure som upptäcktes när hon låg i magen eller då trodde man att hon hade cystnjure, sen har den dåliga njuren skrumpnat bort och nu har hon bara 1), njurdoktorn trodde att det kunde vara äftligt och ville göra en xtra koll på M-B. Vad tror ni att gynläkaren ser? Jo att MB har en förstorad njure och misstänkt cystnjure... suck..
Detta är ju ej ett livshotande tillstånd och hade inte upptäckts om vi inte gjort ett UL men det innebär att det bara blir mer sjukhus och sjukhus och sjukhus.. Med R så gjorde vi 1 undersökning/vecka efter att hon hade fötts i några veckor, bara för att läkarna ville konstatera exakt vad det var för fel på hennes njure. Jag ORKAR inte med mera sjukhus!!!!
Vi vet inte ännu om vi får vara hemma över jul, alla cellgiftsbehandlingar är klara men hon har dragit på sig nån seg infektion så vi kommer inte ifrån sjukhuset ännu.
Vi har varit på FLsamtal på antenatalen och fått nu tid för vårat snitt, det ska bli så skönt och jag kan nu verkligen räkna ner på riktigt.. När det blir? Det får ni se
Hur går det för alla?
Aurora: Hur går det med lillen?
Katja: Hur funkar livet som mamma?
Wiley: Hur går det som gravid?
GoD Jul på er alla!!!
Katja: Fin bild på familjen!
Aurora: Vilken gullunge!