Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4
Bejbi, du kanske skulle ta ett gravtest
Bejbi, du kanske skulle ta ett gravtest
Styrkekramar till Bullen!!
Bullen, så tråkigt
Hoppas tåget är i tid åtminstone så du får komma hem. Kramar!!
Grattis Längtar!!!
Intressant att läsa era erfarenheter om amning, det är sånt jag också funderar på. Hur har era barn sovit i början? Är det bästa att ha spjälsängen brevid mammans säng? Eller funkar det att barnet sover i sitt eget rum redan från början?
Laelia, det är nog en sån lösning jag också hade tänkt mig. Vi tänkte köpa en spjälsäng som man kan ta bort långsidan på. Vi har inte så stort sovrum bara... Men det får väl vara lite trångt i början
Tack för era kloka ord om sov-rutinerna! Vi var på tillväxtkontroll igår och lillan växer som hon ska, och lite till För en dryg månad sen låg hon på -16% och nu bara -4%! Så nu väger hon nästan 2 kg. Bullen, stora kramar till dig!!
Wiley, vi väntar en flicka
Bejbi, vi frågade på RUL. Sen har vi gjort tillväxt ul och frågat igen. Och det ser fortfarande ut som en tjej
Katja & Aurora, grattis till era plus!!!
Aurora, det kan vara så att din svägerska återupplever all den sorg hon har känt vid sina mf och har svårt att glädjas över din tidiga graviditet eftersom hon själv bara kände oro ibörjan. Jag har haft två mf/ma och tyckte det var jobbigt i början av mina svägerskors tidiga graviditeter. Din svägerska vet ju vilken livskris det är att förlora ett (fem) barn och jag kan förstå att hon inte vill "ropa hej". Jag tror inte du ska pressa henne, hon kommer att komma till dig när hon är redo för det. Hoppas du kan dela din glädje med dina andra släktingar sålänge!
Wiley, så hemskt med din syster Vad var det som hände? Du behöver inte svara om du inte vill...