• Jemema

Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4

Hej! Undrar om jag får vara med i tråden? Vi har gjort tre fulla IVF på Sahlgrenska, men efter sista försöket förra hösten som resulterade i plus men ma bestämde vi oss för att lägga ner babyverkstan. Som genom ett mirakel har jag nu blivit spontant gravid
    Jag känner mig inte alls hemma i de andra gravidtrådarna, där de köper barnvagn i v 8 och inte alls kan förstå att man vill ha extra ul för att man är orolig för om lill*n lever. Nu är jag i v 14 och jag kan fortfarande inte fatta att det är sant!
    Jag känner igen många av er från IVF-tråden Grattis till era graviditeter!

• Jemema

Tack för välkomnandet
    Jag har köpt en Angelsound, kan vara bra att ha om jag känner mig extra nojjig... Ska försöka att inte använda den alltför ofta bara! Var såklart tvungen att prova om det funkade, och det gjorde det Hjärta

Hur mycket gick ni upp i vikt i början? Jag har bara gått upp knappt ett kg... och ändå syns graviditeten både på magen o brösten! Är i v 15 nu.

• Jemema

Bullen, jag förstår precis hur du känner dig med ditt mf. Lustigt att man ändå kan vara glad över nåt sånt! Det är ett mirakel att det kunde ta sig på naturlig väg. Så jag säger GRATTIS!!!

• Jemema

Laelia, hoppas ditt illamående ger med sig snart! Var det likadant när du väntade ditt första barn? Det är säkert fosterrörelser du känner, det sägs att man lättare känner det andra graviditeten.

Jag har känt min lill* jättemycket H*n hade ett ordentligt pass morgongympa klockan fyra Just nu är det jättemysigt, men jag förstår att det kan bli jobbigt när bebisen blir större... Hoppas du får sova bättre natten som kommer, Grymt!

• Jemema

Jag har förstått att man ska vara försiktig med vissa halstabletter? Någon som vet vilka som är ok och vilka man ska undvika? Funkar Vicks?

• Jemema

Jag var på RUL i måndags och allt såg bra ut Solig Hjärta

Önskar alla en fin första advent!

• Jemema

Mynona, grattis!! Hon är jättesöt, och vilket fint namn hon har fått!

Grymt, härligt med alla sparkar. Det är likadant här, och jag njuter hela tiden!

• Jemema

Hej alla! Hoppas ni haft en bra jul! Vi funderar på att börja kolla på vagn så smått. Var ska man börja?? Någon som har tips på bra butiker i Göteborgsområdet?

• Jemema

Nu har vi varit o kollat lite på vagn! Vågade inte fråga personalen om hjälp Skäms men det får vi väl göra nästa gång... Vi blev lite sugna på Teutonia Spirit S3, någon som har en sån?

Svar på tråden Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4