Grymtis, trist att du mår sämre. Men å andra sidan både tyngd och tryck blir ju värre ju närmre vi kommer. Jag har haft små känningar av fogarna nu också (klagar inte - är tacksam över att det inte är värre), men det märks att det trycker på allt mer neråt. Har för mig att mitt SF mått låg på 38 när jag var inne i tisdags förra veckan. Ska du få åka in på extra koll eller?
Här är det lugnt som en filbunke. Har typ varannan dag bra och varannan dag lite sämre. Alltså jag är helt slut vissa dagar. Igår körde bäbisen på rejält och jag hade massor av sammandragningar, och något som borde vara förvärkar. Tänkte att nu drar det igång i natt, tack och lov. Men sedan var den helt lugn hela natten typ. Förstår mig inte på det här... Jaja, här är det nu 1 v kvar till BF. Börjar så smått att försöka planera dotterns födelsedag, som är nästa helg. Tydligen är inte farmor och farfar så sugna på att komma upp och fira sitt barnbarn förrän bäbisen dykt upp. Så vi får väl se vad som händer... Kan ju vara en positiv grej att gå över tiden mao, att slippa svärföräldrarna nästa helg... :-/ (Skämt å sido, är rätt less på att de inte kan prioritera och skämma bort sitt barnbarn lite. Å passa på när de har chansen. )