Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4
Mynona, hoppas du är på g inne på förlossningen nu och när du väl läser detta så har du din lill* tomteniss* i famnen. Lycka till ! Underbart att vara så nära nu!
Grymtis, håll ut nu. Inte långt kvar tills ledighet. Förstår att du är trött. Men nu är det snart julledighet och jag hoppas att du då får chansen att vila/njuta och inte har en massa måsten. Dem har iaf jag prioriterat bort i år
Själv dras jag fortfarande med denna envisa förkylningen. Jag gick och jobbade i onsdags men fick stanna hemma igen dagen efter så förra veckan blev det bara 4h jobb. Får hoppas att jag nu klarar jobba veckan som kommer. Har totalt 11 arbetsdagar kvar (4h dagar). Sista arb. dagen är trettondagsafton. Magen den växer så det knakar känns det som. Känner mig som en smällkaramell redo att brisera när som helst Konstigt att jag känner så här nu andra barnet. Trodde jag skulle vara mer förberedd på detta tillståndet denna gången, men men
Motiverar nu bäbisen att titta ut om ca 4 v även om den inte beräknad förrän om ca 6. Få se om jag lyckas motivera den