• Cashew

Bruttornas tjattertråd nr 17

Bruttornas tjatter nr 17

Vi är: ------ 2006 -----

Februari:
    Hot fuss: Noah 6/2 4090 g o 52 cm
    Adelisa: Julian 10/2 3430 g o 52 cm
    Le maman: Alfons 18/2, 3660 g, 50cm
    Mamma Cia: Isak 21/2 4345 g o 53 cm
    Röd Ros: Leah 21/2 2312 g o 44 cm
    Ilgott: Liam 28/2 3990 g o 53 cm

Mars:
    Cashew: Lova 2/3 4185 g o 52cm
    Lillalillajag: Ella 9/3 3168 g o 49 cm
    Lillflickan: Embla 9/3 3070 g o 46 cm
    Skruttis11: Kevin 14/3 4745 g o 54 cm
    Akin: Tyra 16/3 3275 g o 49 cm
    Tip Top: Hampus 17/3 3905g o 52 cm
    FruSjöberg: Tyra 18/3 4450 g 0 54 cm
    Misshallonsaft: Filip 19/3 4065 g o 54 cm
    TUA: Lukas 19/3 4175 g o 54 cm
    Thmaca: Leo 24/3 4345 g o 52 cm
    Tussen09: Fanny 31/3 4040 g o 51 cm

April:
    Idas mamma: Ida, 1/4 4000g o 51cm

• Svar på tråden Bruttornas tjattertråd nr 17
  • Kadima

Nathalie =)

GRATTIS här i tråden iallafall =)
    Och va roligt för er =)

• johandra

och här jobbar jag, Johan e hemma med barnen och husprojekten är för tillfället i det närmaste avklarade...efter sommaren (som jag hoppas återkommer snart) så ska vi bygga oss en altan...så vi slipper bygga den nästa år utan bara kan gå raka vägen ut o sätta oss när våren knackar på dörren igen...

vattkoppor e ju lite halvjobbigt får man säga men vi gick igenom det med bravur faktiskt...ingen av dom blev speciellt sjuka och dom hade ett jobbigt dygn var men sen var det fullt hanterbart...väldigt skönt att ha det avklarat iaf

Nu har vi snart nedräkning till semestern iaf...det blev ju bara 1v för oss iom att Johan fick ett nytt jobb men så kan det vara..vi drar till vimmerby  två dagar då o sen får vi se vad vi gör resten av dagarna...sen blir jag hemma augusti ut o så ska vi skola in Milla på dagis o sen börjar jag skolan igen...det ska bli kalasskönt faktiskt! kul och jag hoppas innerligt att detta leder till ett bra jobb sen..

Mamma till världens finaste Ella 060309, Alice 071219 och Milla 100410
  • johandra

jamen det missade jag ju, Grattis Nathalie! Hur mår du då?

Hello Adelisa Allt bra med dig o maggen? 

• RobzMarley

Lillalillajag Det slutade tyvärr i MF.. :( Men vi är på det igen :) ÄL när som helst. Hur är det med dig lilla? Fatta att våra blir sex år till våren!!!!

• nathalie56
    johandra skrev 2011-08-05 08:50:48 följande:
    jamen det missade jag ju, Grattis Nathalie! Hur mår du då?

Hello Adelisa Allt bra med dig o maggen? 
    Skit rent ut sagt.. Illamående o allmänt kasst. Sammandragningar har redan kommit, v 16+ nu..
    . Ul den 19 sept, så 3 veckor kvar.. Var på KUBul den 1 aug och bara en bebis i magen o hjärtat picka på så fint :)

Hur är det med er annars då?

adelisa; Håller tummarna att det tar sig o önskar er lycka till denna gången
  • nathalie56

Peppar peppar, inga vattkoppor här än TROTS dom gånger det gått på dagis.. VIll helst ha det avkalrat innan skolan nästan år men ser inte ljust ut ;)

Kadima; Tack :)

Har gått ut med det till dom närmsta o alla i familjen förutom en av mina storebröder, vet inte riktigt hur jag ska lägga fram det ;)

• skruttis11

hejsan brudar!!

här går tiden sin gilla gång!

jag har påbörjat ett nytt liv, börjat med cambrige kuren, nästan ett måste!

har vart hos ortopeden angående mina fötter å ryggen, har en disk some  lite på sniskan, sen mina fötter, ja han sa i stort stt att jag inte har nåra fötter att gå på så de måste bli op, men  de är ingen lätt op!

de ska klyva foten mitt i tu  å även hälsenan, för att sen flytta fram foten, å pga sa han att jag måste gå ner minst 20 kg för att rehab skulle bli lättare för mig

sen kanske man kan få bukt med njurproblemen man har! å slippa äta bltr medicin, iofs ka jag aldrig bli frisk från  mina njurar utan de kommer  bara gå åt ett håll, men jag kan bromsa tiden lite  om jag kan gå ner i vikt!

de roliga  är att jag har fått JOBB yaaaaaaaahooooo

personlig ass  har jobbat med de sen september trivs så jävla bra, men nackdelen är att jag å göbben går om varann enda lediga dagen vi har är torsdagar! men men man får se på pengarna som rullar in!

Många kramar 

evelina 011017 kevin 060314 Leo 080920 (trebanrsmamma.blogg.se)
  • johandra

Hej alla! (om det nu är så många kvar här inne )

Skruttis: Grattis till jobbet! Låter inte så vidare kul att ni inte hinner ses men det kanske löser sig med tiden?? Och det lät som en riktigt elak operation det där, vad är det som har hänt med dina fötter?

Och stort lycka till med viktnedgången...jag ska gå ner 12kg detta år så jag har precis satt fart på riktigt nu...inga soppor o måltidsersättningar här dock så min viktresa lär ta lite tid, men det får det göra! Håll oss uppdaterade vettja

Själv pluggar jag på och jobbar när jag hinner. Vi har en rätt saftig kurs just nu, barnen är sjuka om vartannat o jag har jobbat lite för mycket under december så jag känner mig rätt slutkörd...iom så har jag bokat en vecka i egypten i mars tillsammans med en kompis...hoppas innerligt att jag kommer njuta lika mycket som jag tror av att få vila upp mig en vecka...så att jag inte ligger där o saknar ihjäl mig efter familjen Stora tjejerna ska dock upp till sälen halva den veckan o Milla har ju inte riktigt nån tidsuppfattning än så för deras del lär det gå bra. Ska bli väldans roligt iaf att få komma iväg, läsa lite böcker i lugn o ro o bara slappa!

Hur är det med preggosarna i tråden då? Adelisa o Nathalie?

Svar på tråden Bruttornas tjattertråd nr 17