• Cashew

Bruttornas tjattertråd nr 17

Bruttornas tjatter nr 17

Vi är: ------ 2006 -----

Februari:
    Hot fuss: Noah 6/2 4090 g o 52 cm
    Adelisa: Julian 10/2 3430 g o 52 cm
    Le maman: Alfons 18/2, 3660 g, 50cm
    Mamma Cia: Isak 21/2 4345 g o 53 cm
    Röd Ros: Leah 21/2 2312 g o 44 cm
    Ilgott: Liam 28/2 3990 g o 53 cm

Mars:
    Cashew: Lova 2/3 4185 g o 52cm
    Lillalillajag: Ella 9/3 3168 g o 49 cm
    Lillflickan: Embla 9/3 3070 g o 46 cm
    Skruttis11: Kevin 14/3 4745 g o 54 cm
    Akin: Tyra 16/3 3275 g o 49 cm
    Tip Top: Hampus 17/3 3905g o 52 cm
    FruSjöberg: Tyra 18/3 4450 g 0 54 cm
    Misshallonsaft: Filip 19/3 4065 g o 54 cm
    TUA: Lukas 19/3 4175 g o 54 cm
    Thmaca: Leo 24/3 4345 g o 52 cm
    Tussen09: Fanny 31/3 4040 g o 51 cm

April:
    Idas mamma: Ida, 1/4 4000g o 51cm

• Svar på tråden Bruttornas tjattertråd nr 17
  • skruttis11

ja inte är de ett lätt beslut men  det beslutet ni tar kommer ju vara rätt för er båda två de tror ja
     men om hon inte kännde trådarna så kan hon inte säga att allt är ok man ska känna trådarna!

vi vet inte heller hur vi ska göra hä gubben står faktiskt i val å kval om inte han ska snörpa åt sig  för de är en större op för mig å göra de å med tanke på att jag har ökadblödningsrisk så är inte de är ett  altr tyvärr

jag är nu ceracette å ha gjort de sen leo föddes å de funkar ypperligt ingen  mens eller nått skit bra

evelina 011017 kevin 060314 Leo 080920 (trebanrsmamma.blogg.se)
  • johandra

DET VAR INGET!!!!

Jag är så lycklig så det är inte klokt...dom kollade med vul och såg ingenting mer än äggblåsor (på båda sidor så det är väl därför jag är så fertil) och sen tog dom gravtest som visade neg...men jag fick ändå ta ett hcg-prov och det var under 2, så det betyder ingen grav alls! Herregud så skönt!

Samtidigt tyckte hon att det var mycket mycket konstigt att 2 test visade +, så hon tyckte att jag skulle höra av mig till cb och berättade det för dom..

men nu kan man njuta i lugn o ro av helgen och fortsätta rumla i sänghalmen ett tag till  

Mamma till världens finaste Ella 060309, Alice 071219 och Milla 100410
  • Kadima

Och jag ska bli sambo och dessutom numera bonusmamma :) <3

• Kadima

Vad skönt lilla och vad du har varit med om då, du med hallonsaft..

Jag skulle bli rädd jag också numera om stickan visade + så jag hoppas spiralen gör sitt på mig iallafall.
    Vi har sagt att vi inte ska ha fler för dom vi har tillsammans räcker gott och väl. Jag vet att han jag är tillsammans med inte vill ha flera barn heller så jag har tagit ett stort steg där. Han må betyda massor för mig om jag väljer bort en ny graviditetet framför honom och barnen så bebissjuk som jag varit. Men jag är nöjd, hel nöjd. Det är full fart på en 5 åring, en 6 åring och en snart 10 åring... :)

Det är skolstart, Fanny har ett år kvar innan hon går upp till förskoleklassen på skolan, skönt sen att ha alla ungarna på samma skola. Det är så roligt att få vara med om det, få se utvecklingen. Sen har ju en ny helt ny värld öppnats. Jag är inte vann med läxor och fröknar hit och dit på det sättet så det är mycket nytt. Imorgon ska vi på skolavslutning för bonussonen får sommarlov :)

Jag väntar på att bli faster vilken dag som helst :)
    + att jag till hösten själv börjar SKOLAN! :)

• nathalie56

trodde inte n¨n av trådarna fanns kvar längre faktiskt, men fel hade jag.

Ilgott här f.ö

Här rullar det på i vanlig ordning, fullt upp hela dagarna. Läst igenom litegranna

Lilla; Ni vill inte ha flera barn alls nu eller är det stopp för tillfället?

Här är nr 3 på väg, inget vi gått ut med än.. En person vet om det förutom mig O micke.. Oplanerat men välkommet ändå

• nathalie56

så  inget grattis på varken fejjan eller här

• Kadima

ville bara berätta att jag åter igen är i bloggvärlden..

www.kadima.blogg.se

och att jag är lyckligare än någonsin.
    Håller på att flytta, känner mig viktig i en familj igen, så härligt och se Fanny så lycklig när hon leker med Thea och är så glad jämt. Det gör mig lycklig. Det blir lite bökigt med 3 barn då man ska iväg men vi hade en sjukt mysig midsommar, hoppas alla har det bra :)

kram

• hot fuss

Hej tjejer

Hoppas allt är bra med er.

Här kör vi vattkoppor, både Maya Elis o deras treåriga bror Love. Sjukt jobbigt. Men men. snart över...

• Kadima

Trist med vattkoppor i denna sommarvärme, men skönt att ha det gjort när det väl är över. Hoppas dom inte mår allt för roligt..

Har plockar solar, badar, fiskar och flyttar vi för fulla muggar.... Njuter av ledighet och sol!

Svar på tråden Bruttornas tjattertråd nr 17